بهترین مکان برای رفتن برای FSGS درمانی در سراسر جهان

یک شنبه 4 فروردين 1392
ن : lafee

بهترین مکان برای رفتن برای FSGS درمانی در سراسر جهان

 

 
کانونی گلومرولواسکلروز سگمنتال (FSGS) می تواند افراد را در تمام سنین تاثیر می گذارد. از علل مهم مشکلات کلیوی در کودکان است. در بزرگسالان، این اختلال نیز افزایش می یابد دیده می شود. بیماران همیشه می خواهند بدانند که بهترین مکان برای درمان بیماری خود در سراسر جهان است که در آن. در زیر برخی از پیشنهادات، و ما امیدواریم که آنها به هر بیمار می تواند مفید باشد.
 
FSGS ضایعه بافت شایع ترین در میان بیماری های گلومرولی اولیه است. این بیماری کلیه است با شیوع بالایی از فشار خون بالا، سندرم نفروتیک، هماچوری، و اختلال عملکرد کلیوی همراه است. در صورت عدم درمان، حدود 50 تا 70 درصد از بیماران در نهایت به نارسایی کلیه پیشرفت. با این حال، حتی اگر درمان، بیمار ممکن است به نارسایی کلیه در ظرف 6 توسعه تا 8 سال پس از شروع پروتئین در ادرار. گزینه های درمانی موجود در طب غربی شامل دیالیز یا پیوند کلیه.
 
تحت درمان معمولی، بیماران را تجربه رنج بالا. در واقع، با درمان، بیماری را می توان از ریشه درمان می شود، و پیشرفت FSGS به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) می توان جلوگیری کرد.
 
کلیه بیمارستان چین در چین یکی از بزرگترین بیمارستان تخصصی بیماری های کلیه در سراسر جهان است. بیش از 10،000 بیمار مبتلا به طیف گسترده ای از اختلالات کلیوی به طور موثر درمان شده اند اینجا.
 
چرا انتخاب کلیه بیمارستان چین برای درمان FSGS؟
 
▪ تجربه بیمارستان ما این است که در سال 1986 تاسیس شده است، بنابراین ما باید تجربه بیش از 25 سال سابقه در زمینه های مختلف کلیه مقاوم به درمان بیماری است.
 
▪ تخصص. تمامی کارشناسان کلیه در بیمارستان از nephrologists های برتر کشور هستند. آنها را به طور کامل درک از پیشرفته ترین تکنولوژی پزشکی و تکنیک های.
 
▪ کار گروهی است. کارشناسان کلیه کار همراه با پرسنل دیگر به ارائه بهترین طرح درمان برای شما است.
 
▪ پژوهشی. کارشناسان کلیه ما همواره در تلاش برای پیدا کردن راه های بهتر برای مقابله با بیماری کلیوی. نظریه های جدید و علمی درمان خواهد شد و به طور مداوم بیرون می آیند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.