آیا بیماران مبتلا به گلومرولونفریت هندوانه بخورید

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به گلومرولونفریت هندوانه بخورید

 

آیا بیماران مبتلا به گلومرولونفریت هندوانه بخورید

این یک چیز خوشایند به غذا خوردن هندوانه سرد در summer.However گرم است، می تواند بیماران مبتلا به گلومرولونفریت هندوانه می خورند؟

مزایای هندوانه

ترکیبات عمده در هندوانه، شامل شکر، پتاسیم و 92٪ اثر دیورتیک خفیف water.It است و می تواند کمک به کاهش بالا پروتئاز pressure.The خون در هندوانه می تواند پروتئین های نامحلول به پروتئین های محلول و کمک به جذب پروتئین در body.What ، هندوانه شامل انواع از مصرف vitamins.Proper آب آب می تواند کمک به بهبود ایمنی و کاهش بروز برخی از بیماری ها مانند کلیه stone.So آب هندوانه یک نوشیدنی خوب برای ما در weather.However گرم است، آب هندوانه توصیه نمی شود به بیماران مبتلا به گلومرولونفریت است.

هندوانه برای افراد مبتلا به گلومرولونفریت

گلومرولونفریت التهاب شده است مشخص و زخم کلیه tissues.As، که کلیه ها دچار اختلال، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای کمک به بدن خلاص شدن از مایع اضافی از body.Retention مایع می تواند استرس اضافی در کلیه ها قرار داده است و بهبود significantly.Sinic فشار خون 92 درصد هندوانه آب است، می تواند باعث ایجاد یا بدتر احتباس مایعات.

علاوه بر این، هندوانه در potassium.Potassium بالا است یک ماده مهم در body.It می تواند کمک به حفظ تعادل اسید و باز در بدن، شرکت در متابولیسم انرژی و حفظ سطح نرمال عضلانی سمت راست تابع از پتاسیم باید در 3.5 ~ 5.5 نگهداری شوند میلی مول / L.However، اگر سطح پتاسیم در خون بالاتر از حد طبیعی است، آن را باعث شرایط تهدید کننده حیات مانند ضربان نامنظم قلب و حتی قلب attack.Therefore است، هندوانه به بیماران مبتلا به گلومرولونفریت پیشنهاد نیست، به ویژه کسانی که با تورم و سطح پتاسیم در خون.

در حالی که هندوانه به بیماران مبتلا به گلومرولونفریت پیشنهاد نمی کنند، آنها می توانید از این میوه از جمله سیب را انتخاب کنید، همه نوع از انواع توت ها مانند میوه های strawberries.These سرشار از فیبر هستند و می تواند کاهش التهاب در kidneys.Meanwhile است، آنها در پتاسیم و سدیم کم هستند.

اگر شما یک بیمار گلومرولونفریت و می خواهند بدانند که چه نوع از میوه ها به شما مناسب هستند، شما می توانید با ما و مشورت ایمیل به kidneyabc@hotmail.com و برای دریافت پیشنهادات بیشتر در رژیم غذایی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هندوانه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.