آیا درد عضلانی و سطح کراتینین بالا متوسط ​​نارسایی کلیه

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا درد عضلانی و سطح کراتینین بالا متوسط ​​نارسایی کلیه

 

آیا درد عضلانی و سطح کراتینین بالا متوسط ​​نارسایی کلیه

درد عضلانی و سطح کراتینین بالا است که اغلب با نارسایی کلیه همراه است. با این حال، اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به درد عضلانی و افزایش سطح کراتینین، به آن معنی است که شما در نارسایی کلیه رنج می برند؟ پاسخ دقیق برای پیدا کردن، شما نیاز به آزمایش های بیشتر را. به لیست تست، شما می توانید از خدمات آنلاین ما را دریافت کنید - جعبه که از گوشه پایین سمت راست این صفحه میپرد. آن رایگان است.

درد عضلانی علل

درد عضلانی ممکن است تجربه مشترک برای اکثر مردم است. این می تواند از خفیف تا مشقت بار متغیر است. این ممکن است در حالی که دور می رود و ممکن است برای چند روز یا حتی چند ماه بکشد. علل درد عضلانی نیز مختلف است که ممکن است از بیماری های خفیف به شرایط زمینه ای شدید متغیر هستند.

علل شایع برای درد عضلانی عبارتند از:

- استفاده بیش از حد

- استرس، تنش

- آسیب

- عوارض جانبی دارو

- ممکن است نشانه ای از خسارات اساسی در معده، کلیه ها و مجاری ادراری و غیره

سطح کراتینین بالا علل

در مقایسه با درد عضلانی، سطح کراتینین بالا نشانه شایع تر نشان می دهد بیماری کلیوی است. کراتینین مواد زائد است که باید از خون توسط کلیه های سالم فیلتر شده است.

هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، کلیه های آسیب دیده از دست دادن بسیاری از عملکرد کلیه. به عنوان یک نتیجه، کراتینین در خون ساخت، ایجاد سطح کراتینین بالا.

نارسایی کلیه باعث افزایش کراتینین. این درست است. اما ما فقط نمی توانم بگویم سطح کراتینین بالا به معنای بیماری های کلیه، چرا که بسیاری از علل دیگر وجود دارد که می تواند سطح کراتینین بالا وادار.

علل ممکن است شامل بیماری های قلبی، دیابت، سوء مصرف مواد غذایی، ورزش شدید و غیره.

باید چه کار کنم؟

افرادی که از درد عضلانی و سطح کراتینین بالا رنج می برند پیشنهاد می شود را به آزمایش بیشتر برای تشخیص نهایی. هنگامی که ساخت یک تشخیص دقیق، بیوپسی کلیه ممکن است مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، برای کلیه شما بد است. برخی از تست های خاص که باعث می شود بدون درد و هیچ آسیبی به سلامتی شما، که می تواند جایگزینی برای بیوپسی کلیه وجود دارد. اگر شما نیاز دارید، شما می توانید پیام زیر را ترک کرده و ما بسیار خوشحالیم که به شما لیست آزمون بر اساس شرایط پزشکی خود را پاسخ دهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ​​نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.