نفروپاتی IgA: باید پیوند توانم با نارسایی کلیه پیوندی

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: باید پیوند توانم با نارسایی کلیه پیوندی

 

نفروپاتی IgA: باید پیوند توانم با نارسایی کلیه پیوندی

اگر مردم نفروپاتی IgA نداشتند شدید، درمان با پیوند کلیه مورد نیاز برای حفظ حیات است. با این حال، برخی از بیماران ممکن است پیوند به علت عود بیماری در کلیه خود را از دست می دهند. باید از آنها دریافت کلیه پیوندی و سپس دوباره؟

پزشک کلیه ما آنلاین در دسترس است و با آنها صحبت کنید اگر شما می خواهید به طور مستقیم در مورد بیماری خود را به بحث در مورد. در واقع، به شما پیشنهاد برای به دست آوردن یکی دیگر از پیوند. این است که در تجزیه و تحلیل ما از پاتوژنز نفروپاتی IgA و همچنین به عنوان دلیل برای شکست پیوند کلیه است.

علل نفروپاتی IgA چیست؟

این بیماری رخ می دهد با توجه به واکنش ایمنی غیر طبیعی است. وقتی که سیستم ایمنی بدن یک شخص ضعیف است، وجود خواهد داشت پاسخ ایمنی غیر طبیعی وجود دارد. در طول این دوره، کمپلکسهای ایمنی عظیم را می توان تولید شده است. این مواد می توانند به گردش خون وارد کنید، جریان در تمام بدن است. کلیه ما یک ارگان خاص برای تمیز کردن خون است. آنتی ژن ویژه محل اتصال وجود دارد، بنابراین کمپلکسهای ایمنی در کلیه واریز خواهد شد، باعث التهاب. در صورت عدم درمان مناسب به تصویب رسید، عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج آسیب دیده و عملکرد کلیوی می تواند کاهش. 1/4 تمام بیماران مبتلا به این بیماری در نهایت نارسایی کلیه ایجاد می شود.

دلیل برای شکست پیوند کلیه چیست؟

این کار باید با وضعیت جسمی بیمار مرتبط است. است که واکنش ایمنی غیر طبیعی در درون بدن او وجود دارد، و کلیه توسط کمپلکسهای ایمنی مورد حمله قرار.

دیگر از کلیه پیوند برای بار دوم، روش های درمانی جایگزین بهتر باید کمپلکسهای ایمنی مضر را حذف، متوقف کردن واکنش ایمنی غیر طبیعی، و افزایش ایمنی. سپس کلیه خواهد شد دوباره حمله نکرده است.

ایمونوتراپی است توصیه می شود برای اطمینان از اثرات درمانی فوق برای نفروپاتی IgA با نارسایی پیوند کلیه. ما طب چینی، تصفیه خون و طب غربی در دوره درمان استفاده کنید. تست ایمنی ویژه را می توان با توجه به ارزیابی وضعیت بیماری و سپس به راه حل درمان خاص. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com ایمیل یا یک پیام زیر ترک با وضعیت بیماری خود را دقیق. شما پاسخ سریع از کارشناسان کلیه با بهترین طرح درمان از شرایط خود را دریافت کنید. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیوندی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.