آیا شما آزاد هستید که از بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا شما آزاد هستید که از بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه

 

آیا شما آزاد هستید که از بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه

در بسیاری از کشورها، هنگامی که وضعیت توسعه در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، پیوند کلیه است به عنوان کارآمد ترین درمان در نظر گرفته شده است. درست است که یک پیوند موفق کلیه باعث می شود که افراد مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیه یک زندگی عادی را به عنوان هر کس دیگری زندگی می کنند. با این حال، شما آزاد هستید که از بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه است؟

ظاهرا، هیچ کاملا رایگان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن پس از پیوند کلیه وجود دارد. مردم باید برای مصرف دارو هر روز برای جلوگیری از پس زدن کلیه جدید خود را. درمان های اضافی ممکن است مورد نیاز اگر قسمت رد رخ می دهد. داروهای ضد رد تعداد زیادی از اثرات جانبی احتمالی شوند زیرا سیستم دفاعی ایمنی بدن را سرکوب می شود. برخی از شایع ترین عوارض جانبی عبارتند از: فشار خون بالا، اضافه وزن و استعداد ابتلا به عفونت ها و تومورها است. مردم نیز ممکن است داروهای اضافی نیاز به حفظ فشار خون و جلوگیری از زخم و عفونت ها.

پس از پیوند کلیه، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن پس از پیوند کلیه هستند بیشتر احتمال ابتلا به سندرم متابولیک است که یک وضعیت که در آن مردم مشکلات متعدد با سوخت و ساز بدن، در صورتی که اضافه وزن دارند، عدم فعالیت بدنی، خوردن یک رژیم غذایی ناسالم و یا یک سابقه خانوادگی از دیابت نوع 2. وقتی مردم به سندرم متابولیک، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و ابتلا به دیابت نوع 2 به طور چشمگیری بالا می رود.

برخی از افراد خواهد سطح کراتینین بالا دوباره پس از یک دوره از زمان دریافت پیوند کلیه پیدا کنید. برخی از موارد مانند FSGS میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه، و حتی می تواند تا 50٪ برسد. اگر کلیه آسیب دیده است، مردم را به بازگشت به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه دیگر.

اما پس از دریافت کلیه جدید، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی به طور طبیعی به جلو نگاه به آزادی از رژیم غذایی محدود آنها مورد نیاز به دنبال در حالی که آنها برای پیوند در انتظار بودند.

نه هر کس برای دریافت پیوند کلیه مناسب است، در آن صورت، درمان آلودگی خون + میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که اهداف برای تمیز کردن خون و بهبود عملکرد کلیه ممکن است گزینه درمانی دیگر. خوب، اگر شما در حال حاضر دریافت پیوند کلیه، در اینجا برخی از نکات پیوند کلیه شما باید بدانید. اگر می خواهید به یادگیری بیشتر و یا برخی از ناراحتی وجود دارد، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.