هنگامی که برای رفتن به بیمارستان با PKD

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

هنگامی که برای رفتن به بیمارستان با PKD

 

هنگامی که برای رفتن به بیمارستان با PKD

از PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) را از طریق خانواده منتقل می شود. اگر یکی از والدین حامل ژن، کودکان 50 درصد شانس ابتلا به این اختلال است. که زمانی که برای رفتن به بیمارستان با PKD و درمان طبیعی برای PKD چیزی است که مردم با این کلیه اختلال مراقبت در مورد.

PKD با رشد کیست های متعدد پر از مایع در کلیه ها مشخص می شود. کیست PKD می توانند عملکرد کلیه را کاهش می دهد، که منجر به نارسایی کلیه می شود. این چهارمین دلیل منجر به نارسایی کلیه است و حدود 600،000 نفر در ایالات متحده تاثیر می گذارد. کشورهای NKF که حدود 50٪ از افراد مبتلا به پیشرفت میبرد به نارسایی کلیه در 60 سالگی و حدود 60٪ خواهد نارسایی کلیه در سن 70 سالگی. همچنین، افراد مبتلا به PKD می توانید کیست در کبد و مشکلات در سایر اندام هایی مانند قلب و رگهای خونی در مغز داشته باشد. بنابراین برای بیماران مبتلا به PKD، درمان موثر و طبیعی بسیار مهم است.

به طور کلی، بیماران مبتلا به PKD هیچ علائم بارز را قبل از سن 30 سالگی رنج می برند نه. اگر چه رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم می تواند کاهش سرعت رشد کیست تا حدی، افراد مبتلا به PKD باید به بیمارستان به طور منظم به یک معاینه برای دیدن شرایط بزرگ شدن کیست ها و موارد دیگر. در اینجا چیزی در مورد PKD مواد غذایی به غذا خوردن و PKD غذایی به اجتناب است.

ما با PKD برای رفتن به بیمارستان برای درمان سریع، زمانی که برخی از نشانه های آشکار PKD به نظر می رسد، به ویژه هنگامی که عملکرد کلیه مختل توصیه می مردم. البته، مردم زودتر با PKD رفتن به بیمارستان برای درمان، بهتر است پیش آگهی خواهد بود. بدون علائم واضح باید یک بهانه ای برای افراد مبتلا به PKD به بیمارستان برای معاینه منظم باشد.

مهم ترین چیز برای بیماران مبتلا به PKD به کوچک شدن آن کیست کنید و سعی کنید به بهبود عملکرد کلیه است. در آن صورت، بیماران مبتلا به PKD می تواند نارسایی کلیه و دیالیز جلوگیری می کند. امروزه، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی کارآمد ترین برای درمان PKD تبدیل شده است. بسیاری از بیماران مبتلا به PKD خارجی می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است. اگر شما همچنین می خواهم به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، شما می توانید به ما یک پیام را ترک، ما در اینجا برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.