PKD و GFR 20: چگونه به حفظ عملکرد کلیه باقی مانده

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

PKD و GFR 20: چگونه به حفظ عملکرد کلیه باقی مانده

 

PKD و GFR 20: چگونه به حفظ عملکرد کلیه باقی مانده

س: من از پدرم به PKD کردم. من آزمایشات پزشکی در زمان در ماه گذشته، گفت که GFR من 20 بود. 2 ماه پیش، GFR من 30 بود. این کاهش بسیار سریع است. بنابراین من بسیار ناراحت در حال حاضر. لطفا کمک کند. چگونه به حفظ عملکرد کلیه باقی مانده؟

: با عرض پوزش به شنیدن این بیماری از شما. به هر حال، به لطف برای بازدید از وب سایت ما - خدمات کلیه چین.

GFR30 تا GFR20

با توجه به توضیحات شما، GFR شما را کاهش می دهد 10 واحد ظرف مدت 1 ماه. آن است که واقعا غیر طبیعی از لحاظ نظری. GFR آزمون است که برای اندازه گیری چگونه کلیه خود را اجرا استفاده شده است. به عبارت دیگر، 10٪ از عملکرد کلیه خود را تنها در یک ماه از دست داده است.

بدین ترتیب، من می خواهم بدانم که آیا شما تجربه چیزی است که تا حد زیادی به کلیه ها آسیب برساند. آیا تجربه های زیر را در 2 ماه گذشته دارید؟

- جراحی

- خونریزی شدید

- بیماری کبدی

- فشار خون بالا

- دیابت

- تکرار عفونت ادراری

- سم

- بیوپسی کلیه

لطفا پاسخ یا تجربه دیگری که ممکن است مربوط به کاهش عملکرد کلیه خود را به من خود را. تماس با ایمیل: kidney-support@hotmail.com. خوشحالم که در ارائه پیشنهادات دقیق تر هستم.

همانطور که برای سوال خود را - چگونه به حفظ عملکرد کلیه باقی مانده؟

در مرحله اول، همانطور که اشاره کردم، شما نیاز به پیدا کردن علت افت عملکرد کلیه خود را سریع. بر اساس علت ریشه ای، پزشک شما می تواند در طرح درمان برای شما مناسب است را پیدا کنید.

ثانیا، برای جلوگیری از از دست دادن عملکرد کلیه، شما باید به مراقبت زیادی در مورد بزرگ شدن کیست های کلیوی. جراحی یک راه برای حذف یک یا چند کیست های بزرگ از کلیه ها است.

با این حال، سطح عملکرد کلیه شما کم است و سریع به قطره، در نتیجه، عمل جراحی است یک انتخاب خوب نیست، زیرا آن را شانس خطر را افزایش می دهد.

به شما پیشنهاد گوگل اطلاعات بیشتر در مورد Osmotherapy طب میکرو چینی طراحی شده است که به کوچک شدن کیست های کلیوی به طور طبیعی در هر دو اندازه و تعداد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.