علائم نارسایی کلیه در کودکان و چگونگی مقابله با آنها چه هستند

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

علائم نارسایی کلیه در کودکان و چگونگی مقابله با آنها چه هستند

 

علائم نارسایی کلیه در کودکان و چگونگی مقابله با آنها چه هستند

نارسایی کلیه، همچنین به عنوان نارسایی کلیه شناخته شده است، اشاره به آسیب موقت و یا دائم به کلیه ها که منجر به از دست دادن عملکرد طبیعی کلیه است. دانستن در مورد علائم و نشانه های نارسایی کلیه در کودکان می تواند به بیماران هشدار دهند را به درمان سریع. در خواندن شما یک جعبه پاپ را ببینید، آن است که یک ربات نیست، اما یک کارشناس آنلاین. در صورت داشتن هر گونه سوال، شما می توانید به طور مستقیم از او مشورت و یا او را. این سرویس رایگان است.

دو نوع مختلف از کلیه نارسایی حاد و مزمن وجود دارد. حالا اجازه دهید به ترتیب نشانه های این دو نوع نارسایی کلیه در کودکان. شما باید بدانید که هر کودک ممکن است علائم متفاوتی را تجربه.

علائم و نشانه های نارسایی کلیه حاد در کودکان عبارتند از: خونریزی، تب، بثورات جلدی، اسهال خونی، استفراغ شدید، درد شکم، ادرار هیچ خروجی یا خروجی ادرار بالا، پوست رنگ پریده، تورم بافتها، التهاب چشم، توده شکمی قابل تشخیص، قرار گرفتن در معرض فلزات سنگین و یا حلال های سمی، و غیره

علائم و نشانه های نارسایی مزمن در کودکان عبارتند از: بی اشتهایی، استفراغ، درد استخوان، سردرد، کاهش رشد، برون ده ادرار بالا و یا خروجی ادرار، عفونت های راجعه دستگاه ادراری، پوست رنگ پریده، بوی بد دهان، تورم بافت، تون عضلانی ضعیف، تحریک پذیری ، ضعف، تغییر در هوشیاری ذهنی، و غیره

برخی از برخی از داروها و رژیم غذایی سالم به طور معمول استفاده می شود برای از بین بردن این علائم نارسایی کلیه در کودکان است. با این حال، اگر بیماران دچار نارسایی مزمن، تنها از داروها و رژیم غذایی مناسب برای درمان بیماری کافی نیست. در این زمان، هدف از درمان واقعی برای نارسایی کلیه در کودکان باید تبدیل شدن به توقف از دست دادن ادامه عملکرد کلیه و سعی کنید به بهبود عملکرد کلیه. در آن صورت، کودکان مبتلا به نارسایی کلیه می تواند دیالیز و پیوند کلیه جلوگیری می کند.

نگاهی به ایمنی و کارایی را در نظر، درمان آلودگی خون + میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد شد برای والدین کودک مبتلا به نارسایی کلیه توصیه می شود. ما همیشه در اینجا برخورد با هر گونه ابهامات خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مقابله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.