آیا طعم بد در دهان و کراتینین بالا متوسط ​​نارسایی کلیه

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا طعم بد در دهان و کراتینین بالا متوسط ​​نارسایی کلیه

 

آیا طعم بد در دهان و کراتینین بالا متوسط ​​نارسایی کلیه

نارسایی کلیه می تواند بسیاری از ناراحتی شوند. مزه بد در دهان می تواند یک علامت ساده از آسیب کلیوی است. اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را یک آزمایش ساده خون، کراتینین همیشه افزایش می یابد.

مزه بد در دهان

طعم بد در کوه می تواند یک تجربه مشترک برای بسیاری از موارد مبتلا به نارسایی کلیه است. آن است که معمولا در نتیجه سموم ساختمانی در خون است. کلیه ها عمل به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از خون را به نگه داشتن محیط داخلی تمیز و امن است.

زمانی که کلیه ها شکست خورد، مواد سمی در خون باقی بماند و نمی تواند از فیلتر. به عنوان یک نتیجه، رسوب مواد سمی در خون ممکن است بو در پروانه شما می شود. علاوه بر این، علایم دیگر ممکن است، مانند استفراغ، خستگی، خواب ناکافی و غیره

سطح کراتینین بالا

آن ساده است به توضیح سطح کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، اگر شما در مورد توضیح مزه بد در دهان خوانده است. کراتینین توسط فعالیت عضلانی است که محصولات جانبی تولید می شود. زمانی که کلیه ها نمی توانند به خوبی عمل، آنها موفق به فیلتر کردن کراتینین، باعث سطح کراتینین بالا در خون.

چگونه می توانم در درمان طعم و مزه بد در دهان و افزایش سطح کراتینین در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

بیمارانی که اتفاق می افتد از این ناراحتی رنج می برند، پیشنهاد می شود تا در مورد مراقبت از بهداشت دهان و دندان. لطفا مسواک زدن دندان های خود را دو بار در هر روز است، بنابراین برای جلوگیری از مشکلات دهان و دندان است.

یک برنامه رژیم غذایی بهداشتی می تواند سطح کراتینین بالا و پایین به طور طبیعی کمک کند. به عنوان مواد غذایی پروتئین می تواند شکستن مواد زائد و افزایش بار به کلیه های آسیب دیده، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را به محدودیت در خوردن موادغذایی حاوی پروتئین است.

بیماران باید بدانند که علت زمینه ای از طعم بد در دهان و سطح کراتینین بالا. درمان که می تواند بافت های کلیه آسیب دیده را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه، مانند Osmotherapy طب میکرو چینی یا ایمونوتراپی، لازم است برای معکوس کردن علائم و نشانه های نارسایی کلیه خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: متوسط ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.