آیا خوب بلغور جو دوسر برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و دیابت

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا خوب بلغور جو دوسر برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و دیابت

آیا خوب بلغور جو دوسر برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و دیابت

دیابت یکی از علل منجر به بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. یک رژیم غذایی متعادل می تواند بر روی کلیه ها کاهش استرس و بهبود به طور کلی health.In مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها در اعتدال دچار اختلال میشود. آیا بلغور جو دوسر برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و دیابت مناسب است؟

بلغور جو دوسر برای مردم با مرحله 3 CKD.It خوب است یک دانه تمام شده است و در محلول در fiber.It بالا است می تواند چندین ویتامین ها و علاوه بر minerals.In ارائه، بلغور جو دوسر بدون چربی، سدیم و کلسترول غذا است. مصرف بلغور جو دوسر دارای مزایای زیر برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و دیابت است.

کنترل کلسترول

سطح کلسترول بالا در بیماری کلیوی شایع است. بلغور جو دوسر غنی از فیبر محلول است که می تواند جذب لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) را مهار است، یک کلسترول cholesterol.Controlling بد می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

کنترل قند خون

حتی اگر بلغور جو دوسر یک کربوهیدرات است، آن است که کربوهیدرات بسیار خوبی است. آن بالا در فیبر محلول است و آن را آهسته تر هضم است، قند خون را به همان اندازه و یا به عنوان quickly.It بهتر کار می کند در سطح قند خون کنترل بر کنترل time.Tight قند خون می تواند زوال عملکرد کلیوی سرعت افزایش نمی دهد.

بلغور جو دوسر بالا در بتا fiber.It گلوتن می تواند کمک به افزایش ایمنی و کاهش بروز برخی از عوارض مانند عفونت است.

جلوگیری از angiosclerosis

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دیابت مستعد ابتلا به توسعه angioscleriosis و دیگر disease.Oatmeal های قلبی عروقی می تواند شریان ها جلوگیری از سخت شدن، در نتیجه کاهش پیشرفت بیماری هستند.

در حالی که بلغور جو دوسر دارای بسیاری از خواص درمانی برای افراد مبتلا به دیابت و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. اما برای یک دیابتی، نه هر بلغور جو دوسر را انجام خواهد داد. بلغور جو دوسر دانه گروه حاوی فیبر و ویتامین های زیادی دارد ضروری است و این یک انتخاب بهتر برای بیماران است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.