نفروپاتی IgA: کلیه کوچک در حجم و GFR 27 درصد است

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: کلیه کوچک در حجم و GFR 27 درصد است

 

نفروپاتی IgA: کلیه کوچک در حجم و GFR 27 درصد است

س: من نفروپاتی IgA و اندازه کلیه ام روی 8cm و GFR 27٪ است. چه کار باید بکنم؟ لطفا یک راه حل به من بدهید.

: قبل از پیدا کردن راه حلی برای بیماری خود را، ما باید برای پیدا کردن آنچه باعث می شود که انقباض کلیه و کاهش سطح GFR خود را.

نفروپاتی IgA، یا IgAN، بسیار معمول است گلومرولونفریت است. این یک اختلال است که صدمه می زند و فیلترهای کوچکی از گلومرول کلیه است. وقتی که از گلومرول، ملتهب شده، زخم و انقباض کلیه در نهایت رخ خواهد داد. عملکرد کلیه یا GFR بدون درمان موثر، کاهش خواهد یافت.

از آنجا که کلیه شما منقبض شده تا حد زیادی، که بدان معنی است که تعداد زیادی از سلول های کلیه مرده است و نمی توان معکوس کرد. در همین حال، وجود دارد یک بخش و یا سلول های کلیه آسیب دیده و بخشی از سلولهای کلیوی سالم هستند. بهترین گزینه برای شرایط خود را برای متوقف کردن سلول های سالم از آسیب دیده و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه تا که به بهبود عملکرد کلیه شما و سطح GFR است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی برای بیماری شما پیشنهاد شده است. در این روش درمانی کمک می کند تا به ترویج گردش خون در بافت های آسیب دیده کلیوی و تامین خون و اکسیژن به بهبود عملکرد کلیه ها. هنگامی که از گلومرول اختلال به تدریج تعمیر، کلیه خود را منقبض خواهد شد به طور طبیعی کاهش داد. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com برای اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی آدرس یک ایمیل ارسال کنید.

در اینجا یک مورد مورد درمان طب چینی برای نفروپاتی IgA برای شما مرجع "والتر واحد اندازه طول نخ و ریسمان، نفروپاتی IgA از امریکا" می باشد. سپس شما می توانید یک ایده روشنی در مورد اثر درمان با داروی گیاهی چینی داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: GFR ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.