مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، دیابت، فشار خون بالا و GFR 13 درمان

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، دیابت، فشار خون بالا و GFR 13 درمان

 

http://www.kidneyservicechina.com/esrd-treatment/796.html

مرحله 5 CKD با GFR 13 با توجه به بلند مدت دیابت و فشار خون بالا در نظر گرفته شده است به یک مشکل عمده است. اما این بدان معنی نیست که افراد مبتلا به این بیماری می تواند هر چیزی را جدا از دریافت دیالیز یا پیوند کلیه. درمان است که می تواند کمک به اجتناب از آنها را دیالیز و پیوند وجود دارد. دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن امید جدید.

هنگامی که GFR تنها با ESRD، بخشی از کلیه سلول های عملکردی مرده اند و بسیاری عملکرد کلیوی در حال از دست دادن 13. نارسایی کلیه است با توجه به مدت زمان طولانی به دیابت و فشار خون بالا ایجاد می شود. بنابراین، آنچه که مردم باید در وحله اول برای تنظیم فشار خون و قند خون با هدف متوقف کردن صدمه به کلیه ها و جلوگیری از عوارض جدی است.

در مرحله بعد، درمان باید برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه و بهبود سطح GFR. اگر عملکرد کلیه را می توان به 15 افزایش یافته است و یا بالاتر، دیالیز و پیوند کلیه را می توان قطعا اجتناب شود. در آن زمان، کلیه ها به درستی می تواند خود به خود کار می کنند و علائم یا ناراحتی نیز به طور طبیعی رها شوند.

با 5 مرحله CKD و GFR 13، از آن زمان حیاتی به دریافت درمان موثر است.درمان زودتر تصویب شود، اثرات درمانی بهتر خواهد بود. ایمونوتراپی جامع درمانی است که می تواند اثر مطلوب را تضمین می کند.

روند درمان ایمونوتراپی سیستماتیک شامل 6 مرحله است: تشخیص دقیق، مسدود کردن زوال در کلیه ها، تحمل ایمنی، مقررات ایمنی، حفاظت از ایمنی و ترخیص ایمنی.

طرح درمان با توجه به وضعیت بیماری هر بیمار ساخته شده است. بنابراین، اگر هر فرد با 5 مرحله CKD و GFR وجود دارد که نمی خواهند به دیالیز یا پیوند، سلول های بنیادی یک گزینه جایگزین برای امید به زندگی و کیفیت زندگی را به طور قابل توجهی بهبود است. لطفا برای ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.