رژیم غذایی برای بالا سطح کراتینین 3.0

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای بالا سطح کراتینین 3.0

 

رژیم غذایی برای بالا سطح کراتینین 3.0

کراتینین محصولات تجزیه شده از فعالیت عضلانی است. سطح کراتینین می تواند افزایش یابد، زمانی که کلیه های آسیب دیده می شوند. کارشناسان نشان می دهد رژیم غذایی مناسب برای کمک به کاهش سرعت پیشرفت آسیب کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا.

این مقاله در مورد رژیم غذایی برای بالا سطح کراتینین 3.0 ناشی از بیماری کلیوی صحبت کنید.

سطح کراتینین بالا 3.0 به چه معناست؟

سطح کراتینین سالم محدوده از 0.6 ~ 1.2mg/dL. کراتینین محصولات جانبی فعالیت عضلانی است که توسط کلیه های سالم برداشته است. کراتینین، سطح اوره را در خون افزایش خواهد یافت به عنوان کلیه توابع خود را از دست می دهند.

گفته شده است که یک بار افزایش کراتینین، بیش از 50٪ از عملکرد کلیه در حال حاضر رفته وجود دارد. هر چه سطح آن بالاتر است، معمولا، شدیدتر است، صدمه به کلیه ها خواهد بود.

با توجه به GFR (مشاهده کاربران آنلاین حاضر در سایت "GFR ماشین حساب) - ارزش آزمایشگاه برای اندازه گیری عملکرد کلیه خود را، آسیب کلیه را به 5 مرحله تقسیم شده است. و هر مرحله به طیف خشن از سطح کراتینین به شرح زیر است. از نمودار، سطح کراتینین بالا 3.0 ممکن است نشان می دهد بیماری مزمن کلیه stage3، که بدان معنی است کلیه خود را ماندن در یک آسیب خفیف است.
 

CKD CKD مرحله 1 مرحله 2 مرحله CKD 3 CKD CKD مرحله 4 مرحله 5
<1.6 1.6mg/dL ~ 2.0mg/dL 2.1 ~ 5.0mg/dL 5.1 ~ 7.9mg/dL> 8.0mg/dL


رژیم غذایی برای بالا سطح کراتینین 3.0

یک رژیم غذایی سالم کمک خواهد کرد که بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را کاهش دهد کار زیاد برای کلیه ها و جلوگیری از افزایش مداوم سطح کراتینین.

رژیم غذایی کم پتاسیم

پتاسیم یک نوع الکترولیت است که می تواند در یک سطح نرمال تنظیم، با کمک کلیه است. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کنند، پتاسیم در خون ساخت تا، که می تواند مشکل ناگهانی قلبی شود.

کارشناسان توصیه می کنند از رژیم غذایی کم پتاسیم برای بیماران با سطح کراتینین بالا و بیماری کلیوی. اگر شما علاقه، شما می توانید لیست غذایی کم پتاسیم از kidneyservice@hotmail.com دریافت کنید

رژیم غذایی کم پروتئین

هنگامی که پروتئین شکسته است، آن را از محصولات زائد مانند اوره تولید کند. کلیه ها کار می کنند به حذف سموم از خون. به عنوان یک نتیجه، غذاهای پروتئین بار به کلیه ها آسیب دیده را افزایش می دهد. بدین ترتیب، بیماران پیشنهاد برای محدود کردن مصرف پروتئین خود را.

مواد غذایی و رژیم غذایی نقش مهمی برای کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، می تواند صدمه ای کلیه معکوس نیست. برای اینکه این دستاورد، درمان هایی که می تواند به مقابله با سلول های کلیه آسیب دیده و بافت، مانند Osmotherapy طب میکرو چینی و ایمونوتراپی پیشنهاد شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غذایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.