آنچه را که با دیابت و کراتینین 8.8 بعد از دیالیز

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آنچه را که با دیابت و کراتینین 8.8 بعد از دیالیز

 

http://www.kidneyservicechina.com/diabetic-nephropathy-treatment/794.html

دیابت در حال حاضر شایع ترین علت نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز است. حتی با دیالیز، برخی از مردم هنوز هم سطح کراتینین بسیار بالا است. چه باید بکنید اگر این اتفاق می افتد؟

8.8 سطح کراتینین بعد از دیالیز بیش از حد از محدوده نرمال بالاتر است. این بدان معنی است که بیش از حد سموم در بدن می تواند توسط کلیه ها تخلیه نمی شود. در این مورد، بیماران ممکن است علائمی مانند خارش، تهوع و استفراغ تجربه، کاهش اشتها، و غیره دلیل آن این است که، هر چند دیالیز می تواند کمک به سطح سم کمتر است، اما نتواند برای تعمیر صدمه به کلیه ها. بنابراین وضعیت بیمار هنوز هم تشدید خواهد شد. درمان موثرتر پیشنهاد در اسرع وقت.

همانطور که برای دیابت و سطح کراتینین بالا 8.8 پس از دیالیز، درمان صحیح باید به این اهداف دریافت کنید: روشن کردن مواد سمی در بدن، تعمیر نفرون های کلیوی آسیب دیده و بافت، مسدود کردن روند فیبروز کلیوی و گلومرولواسکلروز، و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده از بیشتر. کاهش، بازگرداندن عملکرد کلیه و افزایش ایمنی به طور کلی است. این موثر ترین راه برای کنترل بیماری است.

همانطور که برای گزینه های درمان، ترکیبی از سلول های بنیادی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان اصلی است. با توجه به شدت وضعیت بیماری بیمار و علائم دیگر و یا عوارض، درمان را می توان پس از تجزیه و تحلیل سیستماتیک و تشخیص توسط کارشناسان کلیه ساخته شده است. علاوه بر این، درمان های کمکی مانند حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی، و غیره می تواند استفاده شود به بهبود بهتر.

دیالیز تنها راه برای درمان دیابت و سطح کراتینین بالا است و دیگر هیچ. بیماران انتخاب عاقلانه تر برای مقابله با بیماری کلیوی را بهتر. اگر شما می خواهم به دانستن بیشتر، لطفا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.