پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

 

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان با نام تجاری جدید است که بر اساس داروهای گیاهی چینی سنتی قدمت هزاران سال پیش است. آن را کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و فن آوری با یکدیگر برای بهبود اثر دارو قابل ملاحظه ای است. این یک درمان خارجی است، که در آن داروها را درهم شکسته است را می توان به ضایعات کلیوی به طور مستقیم و موثر نفوذ.

چگونه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی استفاده می شود

مراحل عملیاتی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

گام اول: خیس طب osmostic به به با مایع نافذ در یک کشتی (در آغاز، دستورالعمل AO برای دوز درخواست یک کیسه دارو اسمزی با یک کیسه نافذ، پس از آن پزشک را دنبال کنید.)

گام دوم: حرارت کیسه طب خیس با اجاق حرارت به طور مساوی تا دارو به طور کامل حرارت داده می شود (حرارت کیسه دارو به مدت 2-4 دقیقه با اجاق مایکروویو در حالی که در خانه).

گام سوم: الکترو

دستورالعمل و اطلاعاتی دقیق به شرح زیر است:

، OE یک پارچه بهداشتی 70cm بر روی تخت، به منظور جلوگیری از آلوده پارچه بستر به اندازه حدود 50 * که مملو دارو.

، OE چروک پارچه بهداشتی در وسط، Äún، "شکل، ارتفاع که بیش از که از کیسه های پزشکی.

، OE دو صفحه الکترود بر روی پارچه بهداشتی با صفحات، AO لبه فوقانی 5 سانتی متر از لبه پارچه بهداشتی و با لبه سیم از دو صفحه الکترود کمی دور از به پایان می رسد در مقابل دو صفحه قرار داده، در واقع نشان دادن، ÄúÂÖ، "شکل.

، OE کیسه های دارو به خوبی گرم شده را در دو صفحه الکترود به ترتیب قرار دهید، جدا با پارچه بهداشتی در عمق دفاع حریف است.

، OE را فشار دهید دو کیسه دارو با دست های خود را به سطح صاف.

، بیماران مبتلا به OE دراز کشیدن بر روی دو کیسه، با حق منطقه کلیوی در دو کیسه دارو، و لبه پایین تر از دو قلوه 10cm توسط است تا دو carinas فرونتال و در مرکز کیسه پزشکی است که دو کلیه ها، محل AO.

، OE بعد از دراز کشیدن، برای اولین بار، اتصال osmoscope به قدرت و حالت های الکترو را انتخاب کنید. راه خاص است که به نوبه خود دستگیره شدت جریان برق به تدریج از چپ به راست تا زمانی که شما احساس راحتی زمانی که بدن به شدت جریان برق خاصی استفاده می شود، و شدت جریان برق خاصی را نگه دارید، سپس به شدت جریان برق مناسب با توجه به، AOS ظرفیت تحمل را افزایش می دهد.

، کنترل زمان OE برای معالجه با برق. انتظار می رود هر دوره برای osmoscope، به آخرین 45 دقیقه و بیماران می توانند 1-2 دوره در هر زمان با توجه به احساسات خود را (به عنوان مثال 45-90 دقیقه در هر زمان).

آنها می توانند بقیه در طول روند و گوش دادن به موسیقی ملایم به خود استراحت.

، OE و وقتی عملیات به پایان رسید، بیماران می توانند تا پس از قدرت برای اولین بار قطع، و سپس پاک کردن مایع دارو در منطقه کلیوی به آرامی با یک پارچه گرم و مرطوب و دریافت لباس پوشیدن و برای جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی.

مذکور در یک فرایند الکترو osmostic کامل از Osmotherapy طب کلان چینی، که باید دو بار در روز گرفته شده است. و شما می توانید از کارشناسان در این عملیات تماس بگیرید هنگامی که شما به مشکلات.

توابع Osmotherapy پزشکی میکرو چینی ها چه هستند

مواد فعال 1.The از طب میکرو چینی باعث می شود که مایعات کیست بیرون آمدن از کیست و کوچک شدن کیست کارآمد و با خیال راحت.

2. مواد فعال از طب میکرو چینی می تواند اختلال میکروسیرکولاسیون کلیه های آسیب دیده را بهبود بخشد، ارائه یک محیط تعمیر با اکسیژن برای کلیه ها و سرعت بخشیدن به مرمت و بازسازی سلول های ذاتی.

3. مواد فعال از طب میکرو چینی می تواند محیط داخلی از کلیه های آسیب دیده را بهبود بخشد، کاهش علائم سمی است.

4. طب میکرو چینی تنظیم عملکرد سیستم ایمنی و عملکرد متابولیک و می تواند توسعه این بیماری را کنترل.

5. مواد فعال از طب میکرو چینی می توانید از توابع از سلول های ذاتی کلیه باقی مانده فعال و متابولیسم سلول ها را بهبود می یابند.

6.The مواد فعال از طب میکرو چینی می تواند مواد غذایی را برای کلیه های آسیب دیده را فراهم می کند و سرعت بخشیدن به روند ترمیم.

معایب میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست

1. اگر بیماران گیاهان آلرژیک، درمان در دسترس به آنها نیست.

2. در مقایسه با داروهای غربی، داروها میکرو چینی طول می کشد را به اثر، که آن هم یک ویژگی آشکار داروهای چینی است. با این حال، بازده دارو می تواند بیشتر طول بکشد.

3. اگرچه داروهای مورد استفاده در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند خود را تکثیر سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده را تحریک و تعمیر صدمه به کلیه ها به تدریج، آن را به تنهایی به اندازه کافی برای مدیریت این بیماری اگر کمی عملکرد کلیه باقی مانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.