چگونه به مقابله با درد PKD و ثابت

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با درد PKD و ثابت

 

چگونه به مقابله با درد PKD و ثابت

"آیا کسی با PKD درد ثابت در سمت خود؟ دکتر من گفت که در مورد آن نگران باشید، اما البته من. درد ثابت است به اندازه کافی بد را به یک قرص درد نیست، اما من خسته از بودن در درد ".

اطلاعات ذکر شده در بالا می آید از یک شکایت یک بیمار PKD. درد ثابت یک علامت مشترک از PKD است، و شکی نیست که تاثیر آن بر زندگی بیماران مبتلا به PKD به درجه خاصی وجود دارد. در حالی که برای بیماران مبتلا به PKD، علل درد ثابت عبارتند از: بزرگ شدن کیست، پارگی کیست، عفونت کیست، سنگ کلیه، درمان عفونت ادراری، و غیره از درد ثابت خود چه دلیل است؟ شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت شما به kidney-support@hotmail.com ارسال.

بهترین درمان درد PKD چیست؟ چنین درمان به این معنی که به طور طبیعی و به طور موثر درمان می PKD. PKD با کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها، با سن شناخته شده است، این کیست ها با سرعت های مختلف تصویر را بزرگ تر ببینید. با این حال، بافت کلیه در اطراف آن می تواند تحت ستم بزرگ شدن کیست، که منجر به از دست رفتن تدریجی عملکرد کلیه. برخی از اطلاعات مربوط به نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه توسط سن 65-70 ESRD، در آن زمان، آنها را به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود را. اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد برای دیدار با دیالیز یا پیوند کلیه، بیماران PKD شده اند به دنبال یک درمان واقعی برای PKD.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا مورد استفاده برای درمان PKD، و اهداف آن در حال کوچک شدن کیست و دوره نقاهت عملکرد کلیه. شکی نیست که درد ثابت خواهد شد، رها زمانی که کیست ها منقبض شده و به عملکرد کلیه افزایش یافته است وجود دارد. اگر شما می خواهید برای دیدن مورد PKD مشابه، شما می توانید اینجا را کلیک کنید: دوتا PULAK، PKD، هند، 42 سال سن. ما خواهد بود با مبارزه علیه این بیماری همراه با شما. بنابراین، در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد PKD، احساس رایگان بپرسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.