کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پایین پروتئین در ادرار به طور طبیعی

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پایین پروتئین در ادرار به طور طبیعی

 

کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پایین پروتئین در ادرار به طور طبیعی

نفروپاتی دیابتی، عوارض شایع دیابت، سندرم بالینی است که با آلبومینوری، فشار خون بالا، و نارسایی کلیوی پیشرونده است. کاهش پروتئین در ادرار به طور طبیعی و به طور موثر نقش مهمی در کند کردن پیشرفت بیماری است.

برخی از دانش پایه در مورد نفروپاتی دیابتی و پروتئین در ادرار

20-30٪ از بیماران مبتلا به دیابت دچار نفروپاتی دیابتی و اولین تظاهر بالینی نفروپاتی دیابتی وجود از سطح کوچک اما غیر طبیعی آلبومین در ادرار است، ما آن را میکروآلبومینوری تماس بگیرید. به طور کلی، میکروآلبومینوری قبل از پروتئینوری آشکار 5-10 سال، و پس از آن که پروتئین در ادرار شناسایی شده است، عملکرد کلیوی به تدریج بیش از 10-15 سال رو به وخامت است. وقتی نفروپاتی دیابتی ESRD توسعه، بیماران به تجربه دیالیز یا دریافت پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود را. بنابراین کاهش پروتئین در ادرار برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بسیار مهم است.

پس چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پایین پروتئین در ادرار به طور طبیعی و به طور موثر؟

اگرچه برخی از داروهای غربی مانند ACEI، می روند، ARBs و داروهای گیاهی چینی مانند membranaceus گون، جفت با رژیم غذایی کم پروتئین به پروتئین کمتر در ادرار را تا حدودی استفاده می شود، آنها به اندازه کافی نیست.

در حال حاضر که پروتئینوری توسط آسیب به گلومرول ها، بهترین راه برای کاهش پروتئین در ادرار است که به تعمیر این آسیب و بهبود عملکرد کلیه ایجاد می شود. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی توصیه می شود برای انجام این کار خواهد شد. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. هدف از این درمان موثر برای نفروپاتی دیابتی در بهبود عملکرد کلیه، وقتی کلیه ها می تواند به طور معمول دوباره کار می کنند، پروتئین در ادرار به طور طبیعی کاهش خواهد شد.

ALAWAMI، نفروپاتی دیابتی، عربستان سعودی، 63 سال سن: در اینجا یک مورد موفق به عنوان مرجع خود است. همچنین اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد Osmotherapy پزشکی میکرو چینی و نفروپاتی دیابتی، احساس رایگان به ما از طریق آنلاین یا کارشناس مشاوره و یا پیام ترک ما تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طبیعی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.