چه کراتینین 2.9mg/dL سطح بالا

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه کراتینین 2.9mg/dL سطح بالا

 

چه کراتینین 2.9mg/dL سطح بالا

سطح کراتینین بالا معمولا نشان می دهد خروجی ضعیف از وضعیت کلیه. کراتینین باید ساخت در خون، هنگامی که شما به کلیه های سالم. چه معنی سطح کراتینین 2.9mg/dL بالا؟

کراتینین خود، محصولات جنبی که ماهیچه های خود را move این بازی رتبه بندی می شود >> نمایش دوباره و تجزیه و تحلیل و اجرا می باشد. هنگامی که شما به کلیه های سالم، کراتینین خواهد شد از خون فیلتر شده، همراه با دیگر مواد زائد مانند اوره، BUN، آب بیش از حد، و غیره

با این حال، زمانی که کلیه نمی تواند عملکرد خوبی، کراتینین در کلیه ساخت تا، باعث سطح کراتینین بالا. معمولا، سطح کراتینین افزایش می یابد یک بار، حداقل نیمی از عملکرد کلیه از بین رفته اند وجود دارد.

محدوده طبیعی کراتینین 0.5 ~ 1.0mg/dL در ماده بالغ 0.7 ~ 1.2mg/dL در بزرگسالان مرد. سطح کراتینین 2.9mg/dL بالاتر از محدوده طبیعی است، مهم نیست که فرد مرد یا زن است.

چه کاری می تواند باعث بالا سطح کراتینین 2.9mg/dL؟

سطوح کراتینین بالا می تواند توسط عوامل بسیاری ناشی می شود. برخی از آنها، مانند سوء استفاده از مواد غذایی، بیش از ورزش و غیره، می تواند به راحتی توسط پزشک کنترل شود، در حالی که برخی از آنها، مانند نارسایی کلیه، نارسایی کبد و غیره، می تواند شرایط سخت. و شما نیاز به آزمایش بیشتر برای تشخیص نهایی.

معمولا اگر سطح کراتینین به طور دائم افزایش می دهد، آن را معمولا به معنی شرایط خطرناک. و اگر نه، آن را بیشتر احتمال دارد که به علل اتفاقی است تحت تاثیر قرار گیرند.

همانطور که برای چه چیزی باعث می شود که سطح کراتینین بالا، شما می توانید بیشتر از جزئیات خود را به kidney-support@hotmail.com برای تشخیص بیشتر رایگان و پیشنهادات ترک.

اگر شما نیز از علائم زیر رنج می برند، شما بیشتر احتمال ابتلا به صدمه به کلیه ها.

- خستگی

- تهوع، استفراغ

- تورم

- بازگشت درد

- تکرار عفونت ادراری

- خون در ادرار

- پروتئین در ادرار

اگر شما نیاز به هر گونه کمک، لطفا پیام زیر را ترک. ما بسیار خوشحالیم که به شما یک پاسخ در اسرع وقت به من بدهید. اگر شما هنوز هم درمان به کراتینین بالا پایین پیدا کنید، کارشناسان ممکن است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.