چرا گرفتگی عضلات در بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چرا گرفتگی عضلات در بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد

 

چرا گرفتگی عضلات در بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد

آیا می دانید که چرا گرفتگی می تواند در بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد؟ برخی از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی شکایت در مورد آنها در حال تجربه گرفتگی، که بیشتر یا کمتر بر کیفیت زندگی آنها تاثیر می گذارد. در حال حاضر اجازه دهید این موضوع را ببینید.

گرفتگی عضلات، به خصوص گرفتگی عضلات پا برای کسانی که مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند. در موارد عادی، کلیه های سالم کمک به حفظ تعادل آب و الکترولیت ها، یک بار کلیه ها نمی توانند به طور معمول و به درستی، این تعادل شکسته خواهد شد. گرفتگی تصور می شود با توجه به یا کم پتاسیم و یا کم آبی. احتمالا کمی از هر دو. اگر بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی هنوز در ادرار زیاد و خوردن مواد غذایی با پتاسیم نمی، آنها به احتمال زیاد در حال گرفتن از شر پتاسیم بیشتر از آنها در حال بازسازی است. اگر چه، پتاسیم بیش از حد کشنده است و می تواند یک حمله قلبی به خصوص باعث شود در صورتی که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی ادرار کردن نیست و هیچ راهی برای خلاص شدن از آن دیگر از دیالیز.

به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه، اگر شما از گرفتگی رنج می برند، شما می توانید پزشک خود را در مورد آن بگویید، به طوری که او می تواند آزمایش خون سفارش و ببینید که چه سطح پتاسیم خود را است. هنگامی که شما می دانید شما می توانید آمد تا با یک طرح که شامل برخی از مواد غذایی خاص در رژیم غذایی خود که امیدوارم اصلاح این مشکل را برای شما.

علاوه بر عدم تعادل در آب و الکترولیت ها، گرفتگی عضلات نیز ممکن است آسیب های عصبی و یا مشکلات جریان خون ایجاد شود. کشش عضلانی، ماساژ، نوشیدن مقدار زیادی آب، پوشیدن کفش های راحت، یک حمام داغ یا حمام، و غیره هر گونه سوال در مورد بیماری مزمن کلیه: اگر مزمن کلیه مبتلایان به بیماری گرفتگی تجربه، در اینجا پیشنهادات که ممکن است کمک کند؟ شما در حال استقبال به مشورت متخصص آنلاین آزادانه و یا یک پیام را ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گرفتگی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.