افزایش کراتینین 2.3 و BUN 77 است، چگونه آن را درمان

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

افزایش کراتینین 2.3 و BUN 77 است، چگونه آن را درمان

 

افزایش کراتینین 2.3 و BUN 77 است، چگونه آن را درمان

آزمون های مهم برای اندازه گیری سلامت بدن انسان BUN و کراتینین هستند. هنگامی که آنها خارج از محدوده طبیعی، آن است که همیشه برای نشان دادن مشکلات سالم. با این حال، افزایش BUN و کراتینین ممکن است مشکلات خفیف است که می تواند به راحتی با به کار گرفته و ممکن است شرایط زمینه ای شدید که نیاز به درمان های پزشکی فوری در اسرع وقت همچنین می گویند نشان می دهد.

محدوده نرمال از سطح BUN و کراتینین چه خبر؟

سطح کراتینین نرمال برای افراد مختلف متفاوت است، زیرا آنچه طبیعی به منزله برای هر یک از افراد بر اساس عوامل متعددی است. به طور کلی، دامنه اشاره شده از 0.5 ~ 1.0mg/dL در زنان و 0.7 ~ 1.2mg/dL در مردان.

محدوده نرمال برای نیتروژن اوره خون است که معمولا 8 تا 24 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان بالغ (2.86 به 8.57 میلی مول / L) و 6 تا 21 از mg / dL (2.14 تا 7.50 میلی مول / L) برای زنان بالغ است.

چه افزایش کراتینین 2.3 و BUN 77 معنی؟

به طور کلی، یا افزایش سطح کراتینین و یا سطح نیتروژن اوره خون بالا نشان می دهد که کلیه های شما نمی توانند عملکرد کار. هنگامی که سطح کراتینین به طور دائم افزایش می دهد، آن را معمولا به این معنی که بیش از نیمی از عملکرد کلیه از میان رفته است.

اگر نتیجه BUN بالاتر از 50mg/dL است، پزشک شما معمولا توصیه شما را به آزمایش بیشتر در مورد شرایط کلیه خود را، در مورد آسیب کلیوی.

هر دو کراتینین 2.3 mg / dl و BUN 77 میلی گرم / دسی لیتر می تواند نشانه ای از بیماری کلیوی، در نتیجه، افراد با شرایط مشابه پیشنهاد را به آزمایش بیشتر برای تشخیص نهایی. در لیست آزمون برای این بیماری وجود دارد، اگر شما نیاز، لطفا ایمیل تماس خود را در زیر ترک و شما می توانید انتظار برای دریافت یک پاسخ در عرض 2 روز کسب و کار.

چگونه برای درمان آن؟

این مهم است که برای فرد برای پیدا کردن علت سطح کراتینین بالا و سطح BUN بالا، قبل از او طول می کشد هر نوع درمان است. پیدا کردن علت پزشک خود را به یک برنامه درمانی مناسب برای شما کمک خواهد کرد.

به هر حال برخی از راه های طبیعی پیشنهاد می شود برای کاهش افزایش سطح کراتینین و سطح BUN، که همیشه امن در موارد mose، حتی قبل از تشخیص نهایی که شما می توانید. اگر شما نیاز به هر گونه کمک، لطفا پیام زیر را ترک یا به kidneyservice@hotmail.com ایمیل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.