مزایای حجامت برای افراد مبتلا به دیابت و مرحله 4، مرحله CKD

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مزایای حجامت برای افراد مبتلا به دیابت و مرحله 4، مرحله CKD

مزایای حجامت برای افراد مبتلا به دیابت و مرحله 4، مرحله CKD

حجامت یک درمان سنتی در چین است و برای درمان بسیاری از شرایط و بیماری تا now.It استفاده شده است درمان که در آن مکش محلی در skin.This ایجاد شده است بسیج جریان خون به منظور ترویج شفا. آیا می توانم حجامت به کمک دیابت و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟

دیابت و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

دیابت یکی از علل منجر به بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. اگر قند خون کنترل شده نیست، آن می تواند استرس اضافی در کلیه ها قرار داده است. در طول زمان، می تواند در پیشبرد عملکرد کلیه deterioration.In مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها significantly.So اختلال در کلیه ها قادر به از بین بردن مواد زائد و سموم در خون به طور معمول، در نتیجه در تعدادی از علائم و شکایات.

حجامت فواید سلامتی درمان

از بین بردن افسردگی روانی

حجامت می تواند کمک به بهبود سطح انرژی روان و از بین بردن افسردگی.

سموم

حجامت درمانی می تواند کمک به باز کردن انرژی راکد و اجازه می دهد نیروی زندگی به گردش آزادانه تر از طریق body.Meanwhile است، آن را می تواند سموم موجود در بدن به سطح پوست به ارمغان بیاورد و سپس سموم می تواند خارج از بدن مکیده. این باعث می شود که مردم احساس آرامش.

تسکین درد

حجامت می تواند کمک به تسکین درد مزمن و کمک به بهبود طیف وسیعی از حرکت به مناطق مجروح.

در حالی که حجامت دارای مزایای بسیاری برای مردم، آن است که بیماران مبتلا به دیابت و مرحله 4 CKD درک نیست.

به عنوان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی ایمنی بسیار ضعیف است و غلظت قند در بافت پوست نیز بالاتر از آن در general.Therefore، آنها مستعد ابتلا به عفونت هستند.

عفونت پوست معمولا در میان بیماران که استفاده حجامت therapy.Therefore است، رخ می دهد، بیماران مبتلا به دیابت هرگز نباید انجام حجامت توسط خود را بدون مشورت با پزشک خود.

در حالی که حجامت است گزینه خوبی برای افراد مبتلا به دیابت و مرحله 4 CKD نیست، هنوز هم وجود دارد بسیاری از راه های طبیعی دیگر مانند ماساژ، طب گیاهی etc.You می تواند مشورت به ما برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این نوع درمان های طبیعی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.