آیا گیاهان درمان عفونت در نفریت

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا گیاهان درمان عفونت در نفریت

 


نفریت اختلالات immunologically واسطه و برجسته با التهاب tissues.Infection کلیه مانند آنفولانزا است، گلو درد و غیره اغلب در میان گیاهان patients.Can درمان عفونت در نفریت به طور موثر رخ می دهد؟

علل عفونت در نفریت

سیستم ایمنی یک سیستم محافظ قدرتمند است و می تواند بدن را در برابر substances.However مضر خارجی محافظت می کند، در نفریت، سیستم ایمنی بدن نتواند به انجام به طور معمول، اما حمله سلول های سالم کلیه توسط فعالیت غیر طبیعی mistake.The از سیستم ایمنی بدن می تواند باعث التهاب کلیه بافت ها، و در نتیجه زوال عملکرد کلیوی پیشرونده است.

عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی اغلب به درمان داروهای nephritis.The استفاده شده می تواند پاسخ ایمنی غیر طبیعی به کنترل disease.However سرکوب، داروها نیز می تواند سیستم طبیعی ایمنی بدن تاثیر می گذارد و بیمار را مستعد ابتلا به عفونت می شوند.

آیا گیاهان درمان عفونت در نفریت؟

عفونت معمولا با آنتی بیوتیک ها، که ممکن است نیاز به چند weeks.After باکتری است که به وضوح شناسایی درمان، بیماران باید آنتی بیوتیک را به یکی که به طور موثر تر باکتری را هدف قرار تغییر دهید.

با این حال، اگر بیماران مبتلا به نفریت عملکرد کلیوی را کاهش داده، آنها باید در انتخاب آنتی بیوتیک به عنوان برخی از آنتی بیوتیک ها می تواند نفروتوکسیک مراقب باشید.

گیاهان زیر می تواند کمک به از بین بردن عفونت در نفریت.

قره قاط قره قاط می تواند با پایبندی باکتری به پوشش مثانه تداخل، در نتیجه جلوگیری infection.But آن ممکن است به عوارض جانبی از جمله ناراحتی دستگاه گوارش منجر شود.

Berberine: ضد میکروبی حال حاضر کارخانه شیمیایی در گیاهان از قبیل goldenseal، زرشک و coptis است.

دارچین: دارچین دارای اثرات پزشکی به اسانس آن است که ضد میکروبی است.

آنچه در بالا آمد، گیاهان معمول برای کنترل infection.However است، برای بیماران به پزشک قبل از استفاده از آنها مشورت لازم است.

همانطور که در بالا ذکر شد، شیوع بالای عفونت در نفریت است با توجه به استفاده طولانی مدت از agents.Therefore سرکوب کننده سیستم ایمنی است، هدف اصلی از درمان، به دنبال روش های درمانی جایگزین است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی گیاهی برای درمان نفریت است و عوارض جانبی در بدن به طور کامل رایگان است. این می تواند نفریت از علل اساسی درمان و در مورد improvement.You قابل توجهی را می تواند به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات دقیق تر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.