گلومرولونفریت مزمن، مرحله 5 CKD، کراتینین 260

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت مزمن، مرحله 5 CKD، کراتینین 260

 

http://www.kidneyabc.com/news/1614.html
نام و نام خانوادگی: Nikhil گوپتا

جنسیت: مرد

سن: 53

کشور: هند

تشخیص: گلومرولونفریت مزمن، مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، فشار خون کلیوی، کم خونی کلیه

وضعیت قبل از درمان

بازگشت به 4 سال پیش، متوجه شدم به به تورم در پلک ها و legs.As من آن را به من بسیار تحت تاثیر قرار نمی، من آن را seriously.However را ندارد، 3 سال پیش، تورم تشدید و فشار خون نیز به 180/100mmHg بالا. من هم ادرار کف آلود در توالت با توجه به سطوح بالایی از پروتئین در ادرار (2.8g/24h) متوجه شد در بیمارستان محلی، از من مبتلا به گلومرولونفریت مزمن تشخیص داده شد.

درمان: Osmotherapy طب میکرو چینی، دهان و دندان طب چینی، طب غربی

در بیمارستان، هر دو داروهای چینی و داروهای غربی استفاده می شود. دکتر من به من می گوید که داروهای غربی می تواند علائم کنترل و کمک به از بین بردن discomforts.Chinese داروها می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیوی.

وضعیت بعد از درمان

در ماه ژوئن، 2012، من به چین برای مقادیر آزمایشگاه treatment.The پس از آن آمد: BP 120/80mmHg، پروتئینوری 2 SCR 273 umol / BUN 21.9mol / L

من به مدت 23 روز برای اولین درمان در China.I در بیمارستان بستری شد در واقع تجربه improvement.Before قابل توجه من از بیمارستان مرخص شد، من یک معاینه کامل: 24 1.12g پروتئین ادرار، BUN 18.6 میلی مول / L، SCR 246umol/L.After بازگشت به خانه، من هنوز هم درمان تثبیت نگه دارید و احساس می کنم به خوبی از آن به بعد در.

من واقعا قدردانی از پزشکان و پرستاران من China.After در ترک بیمارستان، ما هنوز هم نگه داشتن در نزدیک contact.I هر نتیجه بررسی در بیمارستان محلی من به زمان them.Every انجام شده است فرستاده می شود، پزشک نتیجه تجزیه و تحلیل و سپس کمک می کند تا درمان من تنظیم کنم.

هر بیمار باید صبر و شکیبایی در درمان disease.It کلیه برای درمان یک بیماری مزمن در زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر نیست. اما اگر شما را در درمان خود اصرار دارند، شما را بهبود قابل توجهی را ببینید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.