تنگی در قفسه سینه با نارسایی مزمن کلیه

چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تنگی در قفسه سینه با نارسایی مزمن کلیه

 

تنگی در قفسه سینه با نارسایی مزمن کلیه

نارسایی مزمن کلیه یک عامل خطر برای نتایج ضعیف سیستم قلبی و عروقی است، که شدیدا با مشکلات قفسه سینه همراه است، مانند تنگی در قفسه سینه یا درد قفسه سینه و غیره است

چرا نارسایی کلیه باعث تنگی در قفسه سینه؟

صدمه به کلیه ها کار می کند نه تنها حذف مواد سمی از خون است، بلکه محیط داخلی است که با ارگان ها و سیستم های مختلف را تنظیم.

کلیه شکست خورد نتیجه ضعیف سیستم قلبی و عروقی، که ممکن است دچار تنگی در قفسه سینه می شود را افزایش می دهد. این علامت ممکن است در اعمال بدتر شدن دارند زمانی فردی است که دروغ مسطح.

علاوه بر این، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، سابقه فشار خون بالا، بالا رفتن کلسترول خون و یا عادت سیگار کشیدن، سیستم قلبی عروقی تبدیل خواهد شد بدتر و بیماران ممکن است همچنین تنگی تنفس یا نامنظم بودن ضربان قلب احساس.

چگونه برای درمان تنگی در قفسه سینه با نارسایی مزمن؟

اگر شما اتفاق می افتد به یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و تنگی در قفسه سینه، مهم است که برای شما به ارزیابی شود.

برای درمان تنگی در قفسه سینه، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه پیشنهاد برای پیدا کردن وضعیت الکترولیت خود را ابتدا، به دلیل اختلالات الکترولیت در خون ما (سدیم، پتاسیم) می تواند زمینه ای بیماری صدمه دیده می شود.

تصفیه خون پیشنهاد شده است به حذف بیش از حد سدیم، پتاسیم، فسفات و غیره را از خون. گزینه های مختلف تصفیه خون کنترل مختلف عدم تعادل الکترولیت ها می باشد. اگر شما نیاز به پیدا کردن حق انتخاب، شما می توانید جزئیات وضعیت پزشکی خود را در زیر یا ایمیل به kidneyabc@hotmail.com است.

علاوه بر این، لازم است که بدانم از آن بیماری کلیوی که باعث آسیب به قلب و علائم زیر را در قفسه سینه و یا در تنفس، در نتیجه، درمان که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه پیشنهاد خواهد شد. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی برای حل این مشکل به مدت بیش از 27 سال استفاده شده است. Batzori Odgerel، نارسایی کلیه، مغولستان: شما می توانید این مورد است که با استفاده از این درمان به عنوان خوانده شده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.