درمان برای پایان نارسایی کلیه (ESRD) به FSGS

شنبه 3 فروردين 1392
ن : lafee

درمان برای پایان نارسایی کلیه (ESRD) به FSGS

 

FSGS یک اختلال است که در آن واحدهای فیلتر کردن، به نام گلومرول زخم است. این بیماری یک علت سندرم نفروتیک در کودکان و بزرگسالان است. FSGS شرایط بسیار دشوار به بیماران treat.The در معرض خطر در حال توسعه پایان مرحله disease.What کلیه درمان نهایی نارسایی کلیه مربوط به FSGS است؟
در حال حاضر، هیچ درمان موثر برای FSGS است. در مراحل اولیه، بیماران اغلب یک سری از درمانهای علامتی، اتخاذ شده به شرح زیر است:
دارو ضد فشار خون استفاده می شود در صورتی که فشار خون بیش از حد بالا است؛
محدودیت نمک و دیورتیک برای تورم؛
درمان هیپرلیپیدمی در حال حاضر؛
کورتیکواستروئیدها مانند پردنیزولون؛
تعویض پلاسما؛
ویتامین E؛
روغن ماهی؛
داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی است.
درمان های بالا می تواند کمک به کنترل علائم و نشانه های FSGS و سرعت progression.However آن، بسیاری از بیماران خواهد شد در نهایت پایان مرحله بیماری کلیوی و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.
دیالیز درمانی برای نارسایی کلیه در تمام و نه قادر به بهبود عملکرد کلیوی نیست. با طولانی تر شدن درمان دیالیز، بیشتر و بیشتر باقی مانده عملکرد کلیه دست خواهد رفت.
پیوند کلیه یک گزینه ارجح برای اکثریت بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، میزان عود FSGS در کلیه جدید بسیار بالا می باشد.
خوشبختانه به اندازه کافی است، درمان جایگزین برای مرحله پایانی بیماری کلیوی (ESRD) مربوط به FSGS.The درمان ترکیبی از تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، یک گزینه درمانی برای بیماری وجود دارد.
تصفیه خون می تواند تمام سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل از جمله اوره، کمپلکسهای ایمنی در خون، etc.Thus سموم اورمیک، می توان آن را یک محیط مناسب برای ترمیم ساختار کلیه اختلال ایجاد حذف شده است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خارجی medicines.This درمان گیاهی چینی می تواند سیستم خود درمانی بدن به ترویج خود تعمیر کلیه اختلال در بافت ها و سلول فعال. بدین ترتیب، می تواند باعث بهبود عملکرد کلیوی شود.
اگر کلیه ها می تواند به عملکرد بهتر، دیالیز یا کلیه پیوند داده نمی شود مورد نیاز است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.