ادرار کف آلود، تورم و فشار خون بالا در FSGS

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

ادرار کف آلود، تورم و فشار خون بالا در FSGS

 

ادرار کف آلود، تورم و فشار خون بالا در FSGS

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) اشاره به التهاب گلومرولها، فیلتر واحد در kidneys.As بافت کلیه زخم، می تواند در تعدادی از علائم معمولا از جمله ادرار کف آلود، تورم و فشار خون بالا شود.

ادرار کف آلود

ادرار کف آلود، اشاره به از دست دادن بیش از حد پروتئین در urine.Proteins، سازندگان اولیه عضلات، پوست، استخوان شرایط etc.In راست، پروتئین بیش از حد بزرگ به از طریق kidneys.However عبور، در FSGS، به عنوان فیلتر اختلال، مقدار زیادی از پروتئین ها را از طریق کلیه ها عبور و تا پایان در urine.Excess از دست دادن پروتئین در ادرار می تواند در ادرار کف آلود.

ورم

تورم در FSGS در درجه اول در پاها اتفاق می افتد، مچ پا و eyelids.It است با توجه به عوامل منتسب زیر:

از دست دادن پروتئین از خون می تواند اسمزی کلوئیدی مایع pressure.The در خون را پایین بیاورد عروق می تواند به بافت زیر جلدی infilter، و در نتیجه swelling.Because گرانش، تورم ابتدا در پاها، مچ پا و پلک ظاهر می شود.

فشار خون بالا

همانطور که کلیه بیمار قادر به حذف مایع اضافی را از بدن، افزایش حجم خون می تواند به pressure.This خون بالا کمک یک علت شایع فشار خون بالا در FSGS.One از توابع مهم از کلیه است به تنظیم فشار خون توسط renin.However ترشح در مرحله پیشرفته ای از FSGS، کلیه های بیمار می توانند رنین فعال سازی به طور معمول از سیستم رنین آنژیوتانسین، آلدوسترون می تواند در نتیجه فشار خون بالا را تولید نمی کند.

فوق علل ادرار کف آلود، تورم و فشار خون بالا در FSGS. پس چگونه آنها را مدیریت موثر؟

از متن فوق، شما می توانند یاد بگیرند که علت ادرار کف آلود، فشار خون بالا تورم و اختلال در ساختار کلیه و کاهش کنترل function.To کلیه این علائم، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

ایمونوتراپی: ایمونوتراپی یک درمان جایگزین برای FSGS به داروهای غربی symptoms.It، می تواند از علل آن FSGS و درمان نیز در مورد بهبود function.You کلیه را می تواند اطلاعات دقیق در این مقاله درمان رمان برای FSGS در چین یاد بگیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.