Ketosteril: اثرات، رژیم غذایی محدود از پروتئین، عوارض جانبی، کراتینین پایین

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

Ketosteril: اثرات، رژیم غذایی محدود از پروتئین، عوارض جانبی، کراتینین پایین

 

Ketosteril: اثرات، رژیم غذایی محدود از پروتئین، عوارض جانبی، کراتینین پایین

Ketosteril طب رایج برای بیماری های کلیوی است و آن است که معمولا به بیماران مبتلا به GFR کمتر تجویز از 25ml/min.Here به پنج حقایق در مورد ketosteril شده بنابراین شما می توانید این دارو را بهتر بدانید.

ketosteril چیست؟

Ketosteril محصول روده ای دارویی که برای پیشگیری و درمان اختلال متابولیک پروتئین در insufficiency.It مزمن کلیه است اغلب همراه با کم پروتئین diet.Tablets Ketosteril تجویز می شوند شامل پنج اسیدهای آمینه ضروری مانند: LYS، او، ترئونین، تریپتوفان، Tyr در.

از اثرات ketosteril چه کسانی هستند؟

این می تواند اسیدهای آمینه ضروری است و کاهش مصرف آمینه nitrogen.Additionally، می تواند نیتروژن در آمینه غیر ضروری و استفاده از روشن کنید و آنها را به اسیدهای آمینه به منظور کاهش تولید نیتروژن اوره. این می تواند به کاهش ساخت سموم اورمی در خون به طور قابل توجهی.

چرا رژیم غذایی با پروتئین محدود به با ketosteril تکمیل شده؟

رژیم غذایی پروتئین محدود می تواند در کلیه ها جلوگیری / کاهش بار زباله تا عملکرد کلیه می تواند maintained.However، اگر شما مصرف به اندازه کافی از پروتئین را نداشته باشند، شما ممکن است سوء تغذیه شوند.

هستند اسیدهای کتو ketosteril، بدون نیتروژن اسیدهای آمینه، در داخل بدن آنها با نیتروژن بدن و پروتئینهای اشکال اتصال، بنابراین شما هستند، کمتر در معرض ابتلا به سوء تغذیه.

از عوارض از ketosteril چه هستند؟

این ممکن است جذب فسفر در روده، مهار، و در نتیجه بالا بردن سطح کلسیم در blood.Hypercalcemia است که می تواند سیستم های مختلف مانند دستگاه گوارش، دستگاه ادراری و توبول کلیوی و غیره می شود

آیا ketosteril در کاهش سطح BUN و کراتینین موثر است؟

کراتینین بالا و سطح BUN ناشی از ساختار کلیه اختلال و کاهش کلیه function.Ketosteril تنها می تواند تولید مواد زائد در بدن را به پایین تر از سطح کراتینین و BUN.However کاهش می دهد، علل امکان کنترل نمی شود به طوری که دارو به تنهایی به مراتب بیشتر به اندازه کافی در کنترل سطح BUN و کراتینین.

در بالا برخی حقایق در ketosteril شده و شما می توانید به kidney120@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی آن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.