نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا و درد شکم

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا و درد شکم

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-symptoms/780.html

نفروپاتی IgA می تواند مردم را در تمام سنین تاثیر می گذارد. معمولا در مراحل اولیه بدون علامت است. برای برخی از افراد مبتلا به این اختلال، آنها ممکن است سطح کراتینین بالا و درد شکم ایجاد می شود.

نفروپاتی IgA و سطح کراتینین بالا

کراتی نین یک تولید زباله های شیمیایی در خون است که می گذرد از طریق کلیه ها فیلتر شده و حذف به ادرار است. کراتینین سرم کمک می کند تا ارزیابی عملکرد کلیه.سطح زمانی که کاهش عملکرد کلیوی بیش از 30 تا 50 درصد بالا می رود.

در مورد نفروپاتی IgA، با بدتر شدن عملکرد کلیه، کلیه ها قادر به فیلتر کردن مواد زائد موثر نیست، به احتمال زیاد خواهد شد افزایش سطح کراتینین سرم باشد.

نفروپاتی IgA و درد شکم

درد شکم به خصوص در رابطه با یک قسمت از هماچوری آشکار رخ می دهد، و آن را ممکن است نشانه ای متقاطع بر روی پیوستگی بین IgAN و HSP. صرفا یک اقلیتی از بیماران به نظر می رسد برای این مشکل.

ب. برای برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، درد شکم ممکن است با پانکراتیت مرتبط است.

ج. در موارد نفروپاتی IgA و ESRD، درد ممکن است توسعه به علت گاستروپارزی، بیماری است که به معنی تاخیر در تخلیه محتویات معده و جنبش تاخیر از مواد غذایی را از طریق دستگاه گوارش. دیگر علائم عبارتند از: تهوع، احساس اولیه پری پس از خوردن حتی وعده های غذایی کوچک و ترش.

د. بیماران کودکان مبتلا به نفروپاتی IgA اغلب از حملات درد شکمی مشقت بار است که می تواند آپاندیسیت را تقلید رنج می برند.

شناخت علل سطح کراتینین بالا و درد شکم در نفروپاتی IgA، درمان می تواند انجام شود برای حل این مشکلات در اسرع وقت. شما می توانید یک پیام را ترک کنند در زیر اگر شما میخواهید بدانید که توصیه های خاص به وضعیت بیماری خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.