درمان مرحله 3 نفروپاتی IgA با کراتینین عالی 3.5

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان مرحله 3 نفروپاتی IgA با کراتینین عالی 3.5

 

درمان مرحله 3 نفروپاتی IgA با کراتینین عالی 3.5

نفروپاتی IgA را می توان به 5 مرحله با توجه به شدت صدمه به کلیه ها تقسیم شده است. آیا برای درمان مرحله 3 نفروپاتی IgA با سطح کراتینین بالا در 3.5 وجود دارد؟

درمان نفروپاتی IgA Stage3 در

نفروپاتی IgA را به 5 مرحله، با توجه به شدت خسارت گلومرول ها تقسیم شده است. بیش از 1 میلیون نفر از گلومرول شامل کلیه وجود دارد. گلومرول کلیوی واحد برای اجرای عملکرد طبیعی کلیه ها می باشد.

در مرحله 3 از نفروپاتی IgA، در حدود نیمی از گلومرولها ترس یا fibrosed. در نتیجه، عملکرد کلیه را کاهش و کلیه ها قادر به فیلتر کردن مواد زائد، ایجاد ناراحتی های مختلف.

نفروپاتی IgA آسیب اتوایمیون کلیه، درمان نفروپاتی IgA پیشنهاد برای مقابله با اختلال سیستم ایمنی بدن اساسی است. ایمونوتراپی پیشنهاد می شود برای آن می تواند کمک به بازسازی سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان هدف آن را در کنترل علت زمینه ای، می تواند کمک به جلوگیری از موفقیت عود نفروپاتی IgA. Riebesell، نفروپاتی IgA از آلمان: در اینجا یک سربار تحت درمان با ایمونوتراپی به عنوان مرجع خود شده است

درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا 3.5

کراتینین برای سلامتی مضر است، به عنوان محصول زائد از فعالیت های عضلانی آن است. اگر شما دارای کلیه های سالم، آنها باید از فیلتر به طور معمول. با این حال، زمانی که گلومرول آسیب دیده می شوند، کلیه ها قادر به حذف مواد زائد، باعث سطح کراتینین بالا.

برای حذف کراتینین در خون، به شما پیشنهاد استفاده از تصفیه خون یا طب گیاهی چینی. برای شرایط شدید، purifications های خون پیشنهاد برای آنها می توانند زباله در یک زمان کوتاه حذف، که می تواند بیمار را از خطر نجات دهد.

با این حال، اگر سطح کراتینین بسیار خطرناک است،، بیماران به استفاده از طب گیاهی چینی است که می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و اجازه دهید کلیه ها به کاهش سطح کراتینین به طور طبیعی پیشنهاد شده است. اگر شما نیاز به هر گونه کمک، لطفا پیام زیر را ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.