آیا گشنیز خوب برای نفروپاتی IgA با کراتینین 3.3

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا گشنیز خوب برای نفروپاتی IgA با کراتینین 3.3

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-healthy-lifestyle/778.html

نفروپاتی IgA بیماری کلیه است. سپرده ها از پروتئین غلظت IgA ساخت تا در داخل کلیه ها فیلتر گلومرول. در این وضعیت، گلومرول می تواند ضایعات و مایع اضافی را از خون فیلتر نیست. هنگامی که با این بیماری تشخیص داده می شود، بیماران پیشنهاد رژیم غذایی روزانه خود را به زیر و بم است. آیا گشنیز برای نفروپاتی IgA با کراتینین 3.3 مناسب است؟

افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و کراتینین 3.3 پیشنهاد برای جلوگیری از گشنیز، آن را به عنوان بالا از پتاسیم است. کلیه ما کمک به کنترل تعادل پتاسیم در بدن. اگر آنها به درستی کار نمی کند، آنها می توانند پتاسیم اضافی را از خون فیلتر نیست و یا حذف آن از بدن است.

بیش از حد پتاسیم در خون می تواند بر قلب چگونه کار می کند، و در نتیجه بهبود علائم مانند ریتم غیر طبیعی قلب است که می تواند تهدید کننده زندگی، ضربان قلب آهسته، و ضعف. بنابراین، افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و کراتینین 3.3 توصیه می شود برای جلوگیری از گشنیز.

در زیر به لیستی از میوه ها و سبزیجات که در محتوای پتاسیم کم هستند. افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و کراتینین 3.3 باید به متخصص تغذیه خود را در مورد مقدار آنها با خیال راحت می ​​توانید بخورید بپرسید.

میوه ها: سیب، انواع توت ها، کوکتل میوه، انگور، لیمو، هلو، گلابی کنسرو، آناناس، آلو، هندوانه.

سبزیجات: هویج، کلم، گل کلم، خیار، بادمجان، لوبیا سبز، کاهو، پیاز، کدو تابستان، فلفل شیرین.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رژیم غذایی مناسب، لطفا به "نفروپاتی IgA: چه رژیم غذایی برای خوردن به کاهش کراتینین 3.3". امیدوارم که آن را به عنوان مرجع خود مفید است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.