آیا این مناسب نگاهی به Ketosteril با دیابت، کراتینین 3.9

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا این مناسب نگاهی به Ketosteril با دیابت، کراتینین 3.9

 

http://www.kidneyservicechina.com/high-creatinine-level/776.html

اگر فرد مبتلا به دیابت کراتینین بالا 3.9، پزشک ممکن است ketosteril برای او تجویز کند. در حالی که، آن است که مناسب برای او را به این دارو؟ هیچ گزینه ای بهتر را برای بهبود کار خود قرار داد؟

در واقع، طب ketosteril استفاده می شود به مکمل microalbumin برای بیماران. اگر فرد مبتلا به دیابت و کراتینین 3.9 این مشکل را ندارد، او نیازی به مصرف دارو، آن را به عنوان بار از توبول های کلیوی را افزایش می دهد. همچنین این دارو می تواند کمک به ترمیم کلیه های آسیب دیده.

برای یک فرد با کراتینین 3.9، عملکرد کلیه خود و یا GFR ممکن است کمتر از 30 است. این به این معنی بسیاری از نفرون ها آسیب دیده اند و بخش هایی از گلومرول ها و توبول های کلیوی دچار اختلال شده است وجود دارد. شاید بیمار است بسیاری از ناراحتی یا نشانه نیست، اما او را بیشتر عوارض با کاهش مداوم عملکرد کلیه را تجربه. استفاده از داروهای بیش از حد غربی به عوارض جانبی به سایر ارگان ها مانند کبد داشته باشد. بنابراین دیابتی با کراتینین 3.9 پیشنهاد برای پیدا کردن یک درمان جامع برای تعمیر نفرون های کلیوی آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه خود را. در این راه، سطح کراتینین بالا خود می تواند اساسا کاهش و او می تواند به خوبی درمان می شود به طوری که برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری است.

همانطور که برای روش های درمان، سلول های بنیادی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان اصلی است. علاوه بر این، درمان های کمکی مانند حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی، و حم SHA می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اطمینان از سلامت بهتر است. از آنجا که وضعیت بیماری از مورد به مورد متفاوت است، بنابراین طرح درمان باید پس از تشخیص دقیق از وضعیت هر فرد ساخته شده است.

در صورتی که هر فرد مبتلا به دیابت و کراتینین 3.9 وجود دارد و شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد بهترین درمان برای او، لطفا ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com. شما پاسخ سریع و رضایت بخش به زودی!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مناسب ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.