گیاهان برای پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

گیاهان برای پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی

 

گیاهان برای پروتئین در ادرار در بیماری های کلیوی

به طور معمول، تنها مقدار کمی پروتئین در ادرار (کمتر از 150 میلی گرم / روز) وجود دارد. با این حال، در موارد بیماری های کلیوی، کلیه های آسیب دیده موفق به عمل برای جلوگیری از پروتئین از نشت به ادرار، بنابراین در پروتئین در ادرار. در این متن، ما گیاهان معرفی به مقابله با پروتئین ادرار.

Cistanche

این یک گیاه چینی استفاده می شود برای پروتئینوری است. تمرکز اولیه برای این درمان گیاهی شامل توانایی گیاه به تن تا بافت و ماهیچه ای است که کلیه پشتیبانی.دفع پروتئین را می توان کاهش می یابد.

طلا

طلا قابض، ادرار آور، ضد عفونی کننده، ضد التهابی و ضد درد است. می توان آن را مورد استفاده برای درمان نفریت حاد و مزمن، و یا التهاب کلیه ها، که منجر به پروتئین ادرار.

چمن مبل

مواد مغذی موجود در این گیاه plysaccharides، روغن فرار، موسیلاژ، و غیره آن استفاده می شود دارو برای افزایش خروجی ادرار و رفتار عفونت های دستگاه ادراری است.

گون

همچنین به عنوان گون membranaceus شناخته شده بوده است، در طب سنتی چینی برای هزاران سال مورد استفاده قرار گیرد برای تقویت بدن در برابر بیماری است. به عنوان یک ضد التهاب، ادرار آور و فشار خون بالا، این گیاه می تواند عملکرد کلیه محافظت می کند.

اگر شما یا یکی از مورد علاقه خود را به بیماری های کلیه و پروتئین در ادرار، شما می توانید مشورت ما را آنلاین یا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com برای کسب اطلاعات بیشتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.