کمک به بیماران مبتلا به PKD بهبود عملکرد کلیه برای جلوگیری از دیالیز

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کمک به بیماران مبتلا به PKD بهبود عملکرد کلیه برای جلوگیری از دیالیز

 

کمک به بیماران مبتلا به PKD بهبود عملکرد کلیه برای جلوگیری از دیالیز

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD بهبود عملکرد کلیه به جلوگیری از دیالیز است که چیزی است که هر بیمار PKD و دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تلاش خود را برای جلوگیری از. در حالی که بهبود عملکرد کلیه تنها راه برای جلوگیری از دیالیز، که باید توسط بیماران مبتلا به PKD شناخته شده است.

به عنوان یک ماده در واقع، PKD، این اختلال کلیوی را می توان از طریق شیوه زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب کنترل می شود. اگرچه PKD به آرامی توسعه، آن را هنوز هم می تواند توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD)، اگر آن را به خوبی کنترل نمی شود. برخی از اطلاعات مربوط به نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه توسط سن 65-70 ESRD. در آن زمان، دیالیز یا پیوند کلیه باید مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به حفظ جان بیماران.

از دست دادن عملکرد کلیه است توسط بزرگ شدن کیست های رو به رشد در کلیه ایجاد می شود، این است که به دلیل بزرگ شدن کیست می تواند بافت اطراف کلیه ستم و مطمئن کلیه ایسکمیک و anoxic. به منظور جلوگیری از ادامه از دست دادن عملکرد کلیه، کیست باید منقبض شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نه تنها می تواند کمک به بیماران مبتلا به PKD کوچک کیست همچنین بهبود عملکرد کلیه، به دلیل آن می توانید از توابع زیر را بازی:

● افزایش نفوذپذیری دیواره کیست

● تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست

● کاهش فعالیت سلولهای پوشش برای ترشح مایع کیست

● ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب

● گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز خون

● تهیه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده

● حذف عامل پاتوژن و حمایت واقعی چی

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی در داروهای گیاهی چینی است. به همین دلیل داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران مبتلا به PKD بهبود عملکرد کلیه برای جلوگیری از دیالیز است زیرا آنها در درمان کلیه هدف. اگر شما تصمیم به یادگیری بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، شما در حال استقبال به ما یک پیام را ترک. در اینجا شما همچنین می توانید دوتا PULAK، PKD، هند، 42 سال سن کلیک کنید برای دیدن داستان دیگر بیماران مبتلا به PKD.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.