از دست دادن حافظه و خارش مبتلا به سندرم نفروتیک

دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
ن : lafee

از دست دادن حافظه و خارش مبتلا به سندرم نفروتیک

 

از دست دادن حافظه و خارش مبتلا به سندرم نفروتیک

از دست دادن حافظه و خارش هستند به احتمال زیاد اتفاق می افتد به این افراد مبتلا به سندرم نفروتیک. سندرم نفروتیک مجموعه ای از علائم است که رخ می دهد زیرا گلومرول نشت کرده است.پیش آگهی سندرم نفروتیک وابسته در اختلال زمینه ای، اما بدون شک، از دست دادن حافظه و خارش ظاهر می شود در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بر کیفیت زندگی خود را بیشتر و یا کمتر.

چرا برخی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک از دست دادن حافظه تجربه و خارش؟

به طور کلی، از دست دادن حافظه و خارش هیچ روابط مستقیم با سندرم نفروتیک به خودی خود. با این حال، از دست دادن حافظه و خارش می تواند دو عوارض جانبی شایع ناشی از گلوکوکورتیکوئیدها بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک معمولا مصرف می شوند. استفاده طولانی مدت از گلوکوکورتیکوئیدها است به احتمال زیاد به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نوسان خلق و خوی و برخی از اختلالات روانی، از جمله از دست دادن حافظه است. همانطور که به خارش، اختلال متابولیک نیز می تواند عارضه جانبی ناشی از گلوکوکورتیکوئیدها. هنگامی که سطح فسفر بیش از سطح طبیعی، خارش آسان به اتفاق می افتد است. همچنین اگر سندرم نفروتیک نفریت لوپوس ایجاد می شود، پس از آن خارش خواهد بود آسان تر تر به نظر می رسد، این است که به دلیل لوپوس به خودی خود می تواند پوست حمله.

چگونه برای کمک به آن دسته از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک با از دست دادن حافظه و خارش است؟

خوب، پزشک شما به شما برخی از پیشنهادات برای کمک به مقابله با از دست دادن حافظه و خارش می دهد. به نظر ما، نگه داشتن روحیه ی خوب و به خودتان فشار بیش از حد بسیار مهم است نمی دهد. اما مهم ترین چیز این است برای پیدا کردن یک درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک برای جلوگیری از از دست دادن حافظه، خارش و سایر عوارض جانبی ناشی از گلوکوکورتیکوئیدها. اگر شما به دنبال گزینه های دیگر برای درمان سندرم نفروتیک، سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.