علائم و نشانه های پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) چه هستند

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

علائم و نشانه های پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) چه هستند

 

علائم و نشانه های پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) چه هستند

به طور کلی، یک سری نشانه های پایان Stge بیماری کلیوی ممکن است به نظر می رسد زمانی که شرایط توسعه آخرین و شدید ترین مرحله از بیماری کلیوی. آیا هیچ نشانه ای از پایان مرحله بیماری کلیوی دارید؟ آیا شما حتی می دانم که آنها چه هستند؟

با پیشرفت نارسایی کلیه، همه یا تعدادی از علائم و نشانه های بیماری کلیوی مرحله نهایی ممکن است: از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، خستگی، از دست دادن وزن، خارش پوست، تورم در سراسر بدن، عفونت های مکرر، فشار خون بالا، سردرد، گرفتگی عضلانی و twitches، خروجی ادرار کم، کبودی های متعدد، کاهش میل جنسی، اسهال، ضعف، کبودی پوست، یبوست، گیجی، مشکل در تمرکز، تنگی نفس، و غیره

اگر پایان مرحله بیماری کلیوی درمان نشده است، مواد زائد و مایع انباشته شده می تواند در کما، تشنج، مرگ و غیره منجر شود.

پس چگونه به درمان این علائم پایان مرحله بیماری کلیوی؟ خب، برخی از داروها غربی، جفت با رژیم غذایی مناسب کلیوی معمولا استفاده می شود برای از بین بردن برخی از آنها، و در صورت لزوم، دیالیز استفاده خواهد شد. اما ما بر این باور است که بهترین راه برای درمان این علائم پایان مرحله بیماری کلیوی است برای صرفه جویی در کلیه ها، بیشتر به این نقطه، برای تعمیر آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه. و این تنها راه برای جلوگیری از پیوند کلیه و نفع آن دسته از بیماران ESRD که مناسب برای دریافت پیوند کلیه است. در چین، Osmotherapy طب میکرو چینی، ایمونوتراپی و درمان آلودگی خون گزینه های درمانی برای پایان مرحله بیماری کلیوی. علائم بیماری کلیوی مرحله نهایی خواهد شد تا حد زیادی با بهبود عملکرد کلیه میرسند. شما به طور مستقیم می توانید از کارشناسان مشورت و یا یک پیام به دانستن بیشتر در مورد سایر علائم پایان مرحله بیماری کلیوی در چین را ترک ما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.