درمان دیابت و بیماری کلیه مرحله 3

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان دیابت و بیماری کلیه مرحله 3

 

درمان دیابت و بیماری کلیه مرحله 3

دیابت یکی از علل اولیه بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. هنگامی که پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت به مرحله 3، بی شمار از علائم آغاز خواهد شد به رخ می دهند، مانند فشار خون بالا، تورم، در اوایل etc.What بیماری استخوان برای درمان دیابت و مرحله 3 بیماری کلیه است؟

عمومی برای درمان دیابت و مرحله 3 بیماری کلیه

کنترل شدید قند خون

قند خون کنترل نشده، شرط اساسی در به بدتر شدن function.If کلیه داروهای فعلی خود و دوز انسولین برای کنترل سطح قند خون شما به اندازه کافی نمی باشد، مهم است که برای تنظیم داروهای کاهنده قند خون خود را.

فشار خون را تحت کنترل

فشار خون بالا می تواند رخ دهد به عنوان تابع کلیوی فشار خون impaired.Uncontrolled است می تواند استرس اضافی بر روی کلیه ها قرار داده است به بدتر شدن عملکرد کلیوی further.Controlling فشار خون در 125/75mmHg می تواند پیشرفت بیماری را کند.

داروهای ARB و مهارکننده های ACE داروهای کلاسیک برای کنترل مواد مخدر pressure.These خون بالا هستند نیز در کنترل پروتئینوری که آن هم یک شتاب دهنده بزرگ در بدتر شدن عملکرد کلیوی موثر هستند.

روش های درمانی جایگزین برای دیابت و مرحله 3 بیماری کلیه

به عنوان نتایج بیماری کلیوی ناشی از دیابت، اهداف درمان باید شامل کنترل دیابت و بیماری های کلیوی.

در اینجا درمان های ترکیبی از Tangyikang و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی پیشنهاد برای درمان دیابت و مرحله 3 بیماری کلیه. هر دو از این دو درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی و عاری از عوارض جانبی در بدن هستند.

Tangyikang می تواند مقاومت به انسولین را کاهش دهد و بهبود استفاده از insulin.Thus، سطح قند خون و عوارض را می توان به شدت کنترل.

داروهای میکرو چینی می تواند خود بازسازی بافت های اختلال کلیه به عقب damage.Thus کلیه متوسط ​​تحریک، عملکرد کلیه خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

اگر شما آشنایی با درمان های فوق نیست و می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا ما در خط مشورت به طور مستقیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.