آیا می توانم کیست های کلیوی متعدد چون سطح کراتینین بالا

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم کیست های کلیوی متعدد چون سطح کراتینین بالا

 

آیا می توانم کیست های کلیوی متعدد چون سطح کراتینین بالا

کیست های کلیوی جیب های پر از مایع در kidneys.Can کیست های متعدد کلیه کلیه ها را مختل و باعث میشود که سطح کراتینین بالا؟

سطح کراتینین بالا زمانی اتفاق می افتد که کلیه ها قادر به کار به طور معمول برای فیلتر کردن خون و از بین بردن مواد زائد از آسیب body.Kidney است که به احتمال بسیار زیاد در مورد کیست های متعدد کلیه اتفاق می افتد.

کیست این زمانی اتفاق می افتد که یک توبول کلیوی گسترش می یابد، اغلب به سلول های اپی تلیالی size.The بسیار زیادی از توبول کلیوی به نوبه خود به سلول های اپی تلیال سلول های اپی تلیالی cysts.The کیست ترشح مایعات کیستیک بی وقفه، در نتیجه بزرگ شدن کیست کلیه و در نتیجه.

هنگامی که کیست های کلیه را تا حدودی تصویر را بزرگ تر ببینید.، آنها را بافت کلیه در اطراف آن، ظلم و ستم، و در نتیجه ایسکمی کلیوی و anoxia.When کلیه ها می تواند خون کافی، اکسیژن و مواد مغذی عرضه می کنید، بافت کلیه تبدیل خواهد شد نکروزه در نهایت. زمانی که کلیه ها قادر به کار، مقدار زیادی از مواد زائد در خون ساخت، در نتیجه در سطح کراتینین بالا. این است که چگونه سطح کراتینین بالا در کیست های متعدد کلیه اتفاق می افتد.

پس چگونه به کاهش سطوح بالای کراتینین در کیست های متعدد کلیه؟ هدف اصلی درمان عبارت است از کوچک شدن کیست های کلیوی و بازگرداندن اختلال عملکرد کلیوی.

در درمان سنتی غربی می تواند کیست های کوچک، اما کیست هستند به احتمال بسیار زیاد به relapse.Also، هیچ یک راه حل برای بازگرداندن ساختار کلیه های اختلال در medicines.Then غربی چگونه برای رسیدن به اهداف درمان فوق وجود دارد؟

طب گیاهی چینی جایگزین برای درمان بیماران مبتلا به کیست های کلیوی متعدد و سطح کراتینین بالا است. با کشتن سلولهای اپیتلیال کیست و بهبود نفوذپذیری دیواره کیست، داروهای گیاهی می تواند کیست از بزرگ شدن متوقف و از گسترش متوقف کردن آنها را. همچنین، برخی از داروهای گیاهی مقوی به کلیه ها هستند و می تواند کمک به افزایش function.If کلیه کلیه ها بهتر می توانند به کار برای از بین بردن مواد زائد از بدن، سطح کراتینین به تدریج کاهش خواهد یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.