چیزی در مورد سردرد در دیالیز کلیه شما باید بدانید

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چیزی در مورد سردرد در دیالیز کلیه شما باید بدانید

 

چیزی در مورد سردرد در دیالیز کلیه شما باید بدانید

"من در دیالیز کلیه به مدت 8 ماه است و من به طور ناگهانی با سردرد مبتلا شده است. آنها در اواخر در زمان درمان من می آیند و آنها مشقت بار است، من هیچ نظری ندارم که چه کاری انجام دهید "

برخی بیماران دیالیزی سردرد در دیالیز کلیه شکایت، که آنها را اذیت زیادی. دلایل ایجاد سردرد در دیالیز ممکن است شامل موارد زیر باشد: اضطراب یا تنش عصبی، فشار خون، وزن خشک نادرست با مایع بیش از حد حذف شده، مایع سریع یا تغییر الکترولیت، و غیره هنگامی که سردرد به نظر می رسد، بیماران دیالیزی دریافت درد در سر و یا ناحیه صورت، و احساس تهوع یا استفراغ.

طب سوزنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به تسکین سردرد در دیالیز کلیه است. در مرحله اول، طب سوزنی می تواند از ترشح اندورفین، مسکن های طبیعی در بدن انسان برای کمک به تسکین سردرد را تحریک و در مرحله دوم، طب سوزنی می تواند انرژی و خون در سراسر بدن برای پایین آوردن فشار خون، صاف. طب سوزنی متعلق به یکی از انواع داروهای چینی، در طول درمان، هیچ عوارض جانبی خواهد شد.

به عنوان یک ماده در واقع، علاوه بر به سردرد در دیالیز کلیه، عوارض دیگر مثل تهوع، استفراغ، درد قفسه سینه، درد پا، گرفتگی عضلانی، و غیره هستند به احتمال زیاد اتفاق می افتد. اگر سردرد شما با دیالیز کلیه همراه است، پس از آن کاهش فرکانس دیالیز ممکن است بهترین راه است.

آیا می توان برای رسیدن به این؟ بله، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. بسیاری از بیماران خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است. پس از اتمام اولین بار از مصرف میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، شما انرژی زیادی به دست آورید، اشتها و کیفیت خواب خود خواهد شد بهبود یافته است، که نتایج حاصل از گسترش عروق خونی. با این حال، از طریق ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج بهبود.

بیماران دیالیزی باید بدانید که دیالیز قادر به درمان هر گونه بیماری کلیوی، آنچه آنها نیاز دارند درمان است که می تواند کمک به صرفه جویی در کلیه خود. اگر شما می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ما در اینجا برای کمک به.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شما ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.