بهترین دارو برای فشار خون بالا در مرحله 3 بیماری کلیه

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بهترین دارو برای فشار خون بالا در مرحله 3 بیماری کلیه

 

بهترین دارو برای فشار خون بالا در مرحله 3 بیماری کلیه
فشار خون بالا یک شتاب دهنده قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی است. بنابراین، مهم است که به کنترل بیماری کلیوی فشار خون بالا است. بهترین دارو برای فشار خون بالا در مرحله 3 بیماری کلیوی چیست؟

ارتباط بین فشار خون بالا و بیماری مزمن کلیه

فشار خون بالا و بیماری کلیوی مربوط به یکدیگر نزدیک است. فشار خون بالا یکی از علل اصلی بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. فشار خون کنترل نشده می تواند رگ های خونی کوچک در کلیهها را مختل کرده و در نتیجه مؤثر بر عملکرد کلیه ها برداشت مواد زائد و مایعات.

در عوض، فشار خون بالا از عوارض شایع بیماری کلیوی است. تابع مهم از کلیه ها است به تنظیم pressure.If خون به کلیه ها قادر به عملکرد طبیعی، فشار خون بالا رخ خواهد داد.

بهترین دارو برای فشار خون بالا در مرحله 3 بیماری کلیوی چیست؟

مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (ARB) مواد مخدر و مهارکننده های آنزیم مبدل آنژیوتانسین (ACE) مهار کننده در نظر گرفته می شود مواد مخدر کلاسیک برای فشار خون بالا در مرحله 3 داروهای disease.These کلیه نه تنها می تواند فشار خون را پایین بیاورد، بلکه می توانید function.Also کلیوی محافظت ، این داروهای ضد فشار خون بالا می تواند کمک به کاهش پروتئین در ادرار به طور موثر.

داروهای دیگر برای فشار خون بالا در مرحله 3 بیماری کلیوی شامل دیورتیک ها و بتا بلاکر یا مسدود کننده های کانال کلسیم و غیره + آب یا مدر قرص می تواند کمک به افزایش برداشتن مایع از بدن، در نتیجه کاهش فشار خون بالا.

جدای از داروها، درمان های دیگر را به پایین آوردن فشار خون در مرحله 3 بیماری کلیوی چه هستند؟

کاهش سدیم (که در مقادیر زیادی از نمک و غذاهای با نمک افزوده). شما باید بیش از 2.4 گرم در هر روز ندارد.

کاهش غذاهای با چربی های اشباع بالا و cholesterol.These می تواند مسدود کردن سرخرگ ها و افزایش خطر ابتلا به بیماری عروق خونی.

شما باید ورزش متوسط ​​به مدت 30 دقیقه در روز در بیشتر روزهای هفته انجام دهید. شما باید با پزشک خود برای ایجاد یک رژیم ورزش فردی را بررسی کنید.

اگر شما یک بیمار کلیوی و در کنترل فشار خون شما دشوار است، شما می توانید با ما در خط مشورت به دریافت پیشنهادات درمان بیشتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.