نفریت با کراتینین 4.8: آیا پیوند کلیه یک انتخاب خوب

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفریت با کراتینین 4.8: آیا پیوند کلیه یک انتخاب خوب

 

نفریت با کراتینین 4.8: آیا پیوند کلیه یک انتخاب خوب
پیوند کلیه در نظر گرفته شده است به یک گزینه درمانی ارجح برای افرادی است که کلیه آنها fails.It روش بزرگ است، که در آن کلیه بیمار با یک پیوند kidney.Successful سالم می تواند کمک به بیماران به زندگی عادی جایگزین شده است، اما این طور نیست یک انتخاب خوب برای برخی از کلیه patients.Is پیوند یک انتخاب خوب برای افرادی که مبتلا به نفریت با کراتینین 4.8؟

نفریت یک اختلال کلیه immunologically دارو است، که در آن حملات سیستم ایمنی غیر طبیعی که از گلومرول به اشتباه، در نتیجه در التهاب در پیوند کلیه kidneys.After نتیجه انجام شده است، کلیه بیمار خواهد شد با kidney.However سالم جایگزین، سیستم ایمنی غیر طبیعی خواهد شد کلیه حمله دوباره، بنابراین در شکست از kidney.Therefore جدید، عود نفریت بسیار بالا است پس از Transplant.If کلیه پیوند دیگری انجام شده است، میزان عود تبدیل خواهد شد پیوند کلیه higher.So در نظر گرفته نمی شود انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به نفریت و کراتینین 4.8.

درمان جایگزین برای پیوند کلیه برای نفریت با کراتینین 4.8 چیست؟

برای درمان نفریت، دو هدف درمان وجود دارد: بهبود سیستم ایمنی طبیعی، بازگرداندن ساختار کلیه اختلال است.

در مرحله اول، ضروری است برای شما به دانستن علل ایمنی سیستم گردش خون system.Blood غیر طبیعی یک سیستم قدرتمند در بدن است. این می تواند مواد مغذی و اکسیژن را به بافت ها و سلول ها را در سراسر بدن فراهم کند. همچنین، خون شامل تمام سلول های ایمنی که می تواند بدن را در برابر substances.However مضر خارجی محافظت می کند، در نفریت، خون است بسیار آلوده با توجه به causes.As های داخلی و خارجی در نتیجه، سیستم ایمنی بدن نمی تواند به خوبی عمل و حمله به سلول های کلیه به اشتباه است.

اگر سیستم گردش خون خون می تواند عملکرد طبیعی، خون کافی و عناصر مختلف بهبود می یابند می تواند به کلیه ها عرضه، آن را به سیستم خود شفا از کلیه ها را فعال کنید. بنابراین، کلیه ها بهبود در عملکرد کلیه و بیماران مبتلا به نفریت و کراتینین 4.8 پیوند کلیه نیاز داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیوند ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.