تکرر ادرار در گلومرولونفریت

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تکرر ادرار در گلومرولونفریت

 

تکرر ادرار در گلومرولونفریت

کلیه ها برداشت مواد زائد و مایعات اضافی از بدن در قالب ادرار. بنابراین، هر گونه تغییر در ادرار مانند خروجی ادرار، رنگ، فرکانس و غیره ممکن است مشکل کلیه را نشان می دهد. در گلومرولونفریت، گلومرول، واحد فیلترینگ در کلیه ملتهب شده است. اگر التهاب می تواند کنترل نمی شود، آن می تواند منجر به تغییر ساختار کلیه، در نتیجه و در نتیجه تعدادی از ادرار کردن symptoms.Frequent. معمولا می تواند در گلومرولونفریت رخ می دهد.

تکرر ادرار

در شرایط مناسب، ما به مدت 4 تا 6 بار در طول روز و کمتر از 2 بار در شب ادرار اگر شما مایع از حد نخورید قبل از sleeping.If است هیچ عامل خارجی وجود دارد، اما شما قابل ملاحظه ای افزایش یافته است تکرر ادرار، خصوصا در شب، غیر طبیعی است و نیاز شما توجه بیشتری است.

ادرار کردن مکرر در گلومرولونفریت

تمرکز تابع یکی از کلیه functions.When جریان ادرار اولیه از طریق توبول های کلیوی است، ادرار خواهد شد concentrated.The ادرار غلیظ تبدیل خواهد شد ادرار نهایی و در نهایت از بدن حذف. بنابراین، خروجی ادرار در وضعیت راست ثابت است.

با این حال، در گلومرولونفریت، گلومرول ها ملتهب می شوند و scarred.When توبول های کلیوی درگیر می شوند، کلیه ها را با شکست مواجه خواهد شد به تمرکز ادرار به طور معمول، در نتیجه در ادرار کردن مکرر.

علاوه بر تکرر ادرار، سایر علائم شایع گلومرولونفریت عبارتند از: پروتئین، خون در ادرار، فشار خون بالا، اورمی etc.You می تواند یاد بگیرند که چگونه این علائم رخ می دهد چگونه می توانم علت گلومرولونفریت پروتئینوری و هماچوری و ارومیه.

چگونه برای مدیریت تکرر ادرار در گلومرولونفریت؟

تکرر ادرار می تواند مزاحم خواب بیمار و آنها را به هیچ انرژی تمام long.Then روز است که چگونه برای مدیریت تکرر ادرار در گلومرولونفریت؟

فوق همانطور که گفته شد، نتایج ادرار کردن مکرر از تغییرات در عملکرد تمرکز کنترل kidneys.To آن است، هدف اصلی از درمان باید بازگرداندن ساختار اختلال کلیوی و و بازیابی غلظت kidneys.How را برای رسیدن به این هدف درمان؟

هیچ چنین راه حل در medicine.After غربی تحقیقات سال های بسیاری، از کارشناسان پیدا کردن پاسخ در چینی دارو medicine.Some در چینی تونیک به کلیه ها هستند و می تواند تحریک بازسازی بافت های اختلال کلیه به در مورد بهبود عملکرد کلیوی وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.