درمان کیست کورتیکال در کلیه چپ به اندازه گیری 4.5cmX 4.1cm

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان کیست کورتیکال در کلیه چپ به اندازه گیری 4.5cmX 4.1cm

 

درمان کیست کورتیکال در کلیه چپ به اندازه گیری 4.5cmX 4.1cm

کیست کورتیکال کلیه معمولا رخ می دهد، به خصوص در میان افراد بالای سن 50.It ممکن است در یک یا هر دو kidneys.Usually رخ می دهد، کیست های خوش خیم هستند و انجام treatment.However لازم نیست، کیست های بزرگ ممکن است عملکرد کلیوی تاثیر می گذارد، منجر به بی شمار کیست کورتیکال symptoms.Does در کلیه چپ 4.1cm اندازه گیری 4.5cmX است نیاز به درمان؟ آیا درمانی برای آن وجود دارد؟

هنگامی که کیست کوچک هستند، آنها معمولا ایجاد نمی کند بیماران symptoms.Some ممکن است مبتلا به کیست های کلیوی زندگی می کنند بدون توجه به آنها را برای مدت زمان طولانی. با این حال، به عنوان کیست بزرگ، آنها را جایگزین بیشتر و سالم تر بافت کلیه، منجر به مترقی decline.Meanwhile عملکرد کلیه، کشش کپسول کلیوی و ظلم و ستم به بافت های مجاور کلیه می تواند باعث درد در پشت و دو طرف.

به طور کلی، زمانی که کیست 3cm تجاوز نمی کند، کیست کورتیکال در کلیه چپ نیازی نیست treatment.But هنوز هم وجود دارد برخی از موارد استثنایی، مانند canceration کیست کلیه، درمان عفونت کیست و به موقع etc.Aggressive برای کیست قشر مغز مورد نیاز است در کلیه چپ به اندازه گیری 4.5cmX 4.1cm.

طب گیاهی اینجا طبیعی توصیه می شود به درمان کیست کورتیکال در کلیه چپ اندازه گیری 4.5cmX 4.1cm.Previously است، عمل جراحی است که معمولا برای درمان کیست های کلیوی، اما این یک روش تهاجمی است و همچنین می تواند از عود از کیست جلوگیری نمی کند.

بر اساس اندازه کیست های کلیه و درجه آسیب کلیه، انواع داروهای گیاهی applied.Different از داروهای گیاهی سنتی، شکل جدیدی از داروهای گیاهی برای درمان کیست کلیه استفاده شود. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی از داروهای گیاهی و اقدامات در کلیه منطقه directly.The داروهای موثر است می تواند به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم به طوری که آنها می تواند اثرات سرعت بیشتری.

داروهای موثر می تواند کیست با حذف مایعات کیستی در کیست کورتیکال کلیه کوچک. پس از یک دوره از درمان، توده در شکم gradually.Also را کاهش دهد، این علائم بهبود می یابند.

در اینجا یک تجربه درمان کیست های کلیوی متعدد است. شما می توانند یاد بگیرند که چگونه او را از بیماری های جدی خود را بهبود. کیست های کلیوی متعدد کوچک، کراتینین کاهش از 378 تا 306


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کورتیکال ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.