درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار

 

درمان برای رسیدن به سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار

سطح کراتینین و میزان پروتئین در ادرار می تواند منعکس کننده صدمه به کلیه degree.How شما برای کنترل سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار یک مسئله نگران مشترک برای افراد مبتلا به مشکلات کلیوی است.

سطح کراتینین بالا

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله است و توسط کلیه normally.So غلظت کراتینین در خون نگه می دارد در و ثابت level.When کلیه ها قادر به انجام اندازه کافی حذف، سطح کراتینین بالا می تواند رخ دهد.

کراتینین به خودی خود سمی نیست، اما می تواند با مشروب یا خوراک تجدید قوا کردن سطح از سموم و مواد زائد در بیماران مبتلا به blood.Most فکر می کنم که اگر سطح کراتینین آنها را می توان کاهش می یابد، کلیه خود better.However کار خواهد کرد، آنها مخلوط کردن علل و نتیجه. تنها زمانی که ساختار اختلال کلیه خود را مجددا برقرار شد، عملکرد کلیه را بهبود خواهد بخشید و سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد.

پروتئین در ادرار

پروتئین یک ماده مهم در بدن است. این مواد عمده از بازیافت و خود تعمیر tissues.Also است، نقش حیاتی در حفاظت از بدن در برابر مواد مضر خارج.

فیلتراسیون غشاء در کلیه holes.In از وضعیت سمت راست، پروتئین بیش از حد بزرگ هستند تا از طریق غشاء عبور. با این حال، پس از آن که واحد فیلترینگ اختلال، مقدار زیادی از پروتئین ها از طریق غشاء منتقل و تا پایان در ادرار. در صورتی که پروتئین اضافی در ادرار وجود دارد، ادرار کف آلود تبدیل خواهد شد.

برای درمان سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار

از بالا، شما می توانند یاد بگیرند که علت سطح کراتینین و پروتئین در نتیجه ادرار از ساختار کلیه اختلال و کاهش عملکرد کلیوی.

برای درمان سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار، هدف اصلی درمان عبارت است از بازیابی توانایی خود شفا بدن به بازسازی های اختلال tissues.If کلیه کلیه ها را می تواند انجام دهد بهتر است، سطح کراتینین بالا و پروتئین در ادرار توان کنترل خواهد شد اساسا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.