نفروپاتی IgA: پاها ضعیف پس از مدت زمان طولانی در دیالیز

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: پاها ضعیف پس از مدت زمان طولانی در دیالیز

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-basics/774.html

برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA، اگر آسیب کلیه خود را به طور مداوم بدتر و بدتر، به نارسایی مزمن کلیه ممکن است راه. در این موارد، دیالیز برای بیمار لازم است. در میان بیماران تحت دیالیز، بسیاری از آنها پس از درمان مدت زمان طولانی تجربه پاهای ضعیف. چرا؟ دفعات بازدید در تاریخ برای پیدا کردن علت خاص در مورد شما.

* کم خونی.

کم خونی یک اختلال بسیار معمول دیده می شود در میان افراد در دیالیز است. ضعف پاها می تواند یک نشانه از این مشکل است. علاوه بر این، علایم دیگر نیز ممکن است شامل خستگی، خستگی، و پوست رنگ پریده رخ می دهد. هر دو نشانه ها و اندازه گیری تعداد خون می تواند کمک به تشخیص کم خونی.

* دیالیز مربوط به بیماری های استخوان - استئودیستروفی کلیوی.

با توجه به استخوان غیر طبیعی ناشی از بیماری کلیوی، بیماران ممکن است ضعف عضلات است که باعث سختی پیاده روی و یا مشکل با پله. این اختلال توسط تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی است که کشیده در حالی که بیماران تحت دیالیز هستند. هر دو رژیم غذایی و داروهای مفید برای از بین بردن این مشکل هستند.

* سطح پتاسیم بالا در خون است.

علائم پتاسیم بالا هستند ضعف عضلانی ابراز و اغلب بیش از حد ضعیف برای خارج شدن از تخت و یا بیش از حد ضعیف را به ایستادگی کردن از یک موقعیت نشسته است. پتاسیم در عملکرد عصب و هدایت قلب ضروری است. سطوح پتاسیم خون بالا می تواند به قلب غیر طبیعی به ضرب و شتم و حتی ایست قلب از ضرب و شتم. لطفا برای یک راه حل دقیق تر با پزشک خود و یا کارشناسان آنلاین ما مشورت کنید.

محتوای فوق پس از مدت طولانی دیالیز می دهد دلایل مشترک برای پاهای ضعیف است. پس از تأیید علل، اقدامات مربوطه را می توان برای حل این اختلال است. ما همیشه در اینجا به شما کمک کند. لطفا ما آنلاین مشورت و یا یک پیام را ترک زیر اگر شما هنوز هم نیاز به هر گونه مشاوره. با احترام!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.