درد مفاصل و سنگ کلیه نفروپاتی IgA

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درد مفاصل و سنگ کلیه نفروپاتی IgA

 

درد مفاصل و سنگ کلیه نفروپاتی IgA

نفروپاتی IgA، یا بیماری برگر، زمانی رخ میدهد که ساختار داخلی کلیه به نام گلومرول ملتهب و زخمی شدن. خون در ادرار (هماچوری) یکی از علائم مشخصه این بیماری است. در برخی از موارد، بیماران درد مفاصل و سنگ کلیه را تجربه می کنند.

درد مشترک در نفروپاتی IgA

نقطه ای که در آن دو یا چند استخوان دیدار - درد مفاصل ناراحتی ناشی می شود که از هر مشترک است. این درد می تواند بسیار آزار دهنده است. در نفروپاتی IgA، درد اغلب رخ می دهد به دلیل به درمان امراض استخوانی کلیوی است.

به طور معمول، کلیه ها کمک به تولید calcitriol از ویتامین D Calcitriol به تحریک جذب کلسیم و فسفر در خون و استخوان ها کمک می کند. اگر کلیه ها آسیب دیده هستند، آنها موفق به انجام این کار، و در نتیجه بیماری های استخوان و درد مفاصل.

سنگ کلیه نفروپاتی IgA

سنگ کلیه ممکن است در مورد افراد مبتلا به IgAN با توجه به عدم توازن سطح کلسیم در داخل بدن اتفاق می افتد. درد مفاصل به علت رسوب کلسیم شایع است. با سنگ های بزرگ در کلیه، بیماران از درد شدید رنج می برند.

درمان

طب سوزنی. عنوان یک جزء کلیدی از سنت درمان طب چینی، طب سوزنی به عنوان یک قاتل درد طبیعی برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است. قرار دادن سوزن به برخی از acupoints، هورمون های خاصی می تواند توسط بدن منتشر شد برای از بین بردن درد.

پاک کردن آلودگی خون درمان. به منظور از بین بردن علائم و عوارض ناشی از نفروپاتی IgA مانند درد مفاصل و سنگ کلیه، بهترین راه این است که برای درمان این بیماری از علت ریشه. تا کنون، پاک کردن آلودگی خون درمان جدیدترین درمان برای IgAN است. تحت این درمان، بیماران می توانند بهترین اثرات درمانی را دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین درمان برای نفروپاتی IgA، شما می توانید با ما آنلاین ارسال در زیر مشورت و یا ترک. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.