چرا من باید ادرار خونین یا تیره با بیماری مزمن کلیه

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چرا من باید ادرار خونین یا تیره با بیماری مزمن کلیه

 

چرا من باید ادرار خونین یا تیره با بیماری مزمن کلیه

ادرار خونین یا تیره علائم شایع بیماری مزمن کلیه می باشد. در اینجا، ما دوست داریم که به معرفی مختصری در مورد علت و ارائه پیشنهادات برای حل مشکل خود را.

درباره ادرار خونین یا تیره

اصطلاح پزشکی این وضعیت، به عنوان "ناخالص یا ماکرو-هماچوری" شناخته شده است. بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی ادرار خونی، تیره، صورتی، یا نوشابه رنگ با توجه به حضور سلول های قرمز خون (گلبولهای قرمز). در اکثر موارد، افراد مبتلا به هماچوری آشکار هیچ نشانه دیگری ندارد.

علل ادرار خونین یا تیره در بیماری مزمن کلیه است به دلیل آسیب فیلتر واحد کلیه - گلومرول است. این فیلترها تمیز کردن خون تمام وقت و آنها می دانند که چه چیزهایی در خون باقی بماند و همه چیز نیاز به بیرون رفتن در ادرار. هنگامی که فیلتر "بیمار"، خون را به ادرار کنید، در نتیجه در ادرار خونین یا تیره.

برای از بین بردن هماچوری ناخالص در بیماری مزمن کلیه درمان مورد نیاز است؟

همانطور که گلبول قرمز در ادرار به علت اختلال از فیلترهای کلیه به بیرون درز، به طوری که راه اساسی برای حل این مشکل است به تعمیر گلومرول آسیب دیده است. درمان گیاهی چینی شناخته شده به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی فقط چنین نوع از درمان است.

داروهای چینی مواد تشکیل دهنده می تواند اثر را به گسترش عروق خون، ضد التهاب، ضد انعقاد و ماتریکس خارج سلولی تنزل. تحت این درمان، فیلترهای کلیوی مجروح می شد به تدریج ترمیم کنید. هنگامی که عملکرد کلیه است که به خوبی بازسازی شده، گلبولهای قرمز را می توان از حال وارد شدن به ادرار و نشانه مانند ادرار خونین یا تیره آزاد مسدود شده را دریافت خواهید حذف شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.