جید رایان، گلومرولونفریت مزمن و مرحله 5 CKD، لیبی

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

جید رایان، گلومرولونفریت مزمن و مرحله 5 CKD، لیبی

 

http://www.kidneyservicechina.com/patient-story/769.html

جید، یک دختر 20 ساله از لیبی به چین برای درمان در مارس 2013 بود. ناراحتی اصلی او کراتینین بالا برای 2 سال و خستگی به مدت یک ماه طول می کشد.زیر پرونده او است.

نام و نام خانوادگی: رایان جید

جنسیت: زن

سن: 20

کشور: لیبی

تشخیص: گلومرولونفریت مزمن، مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، کم خونی کلیه، فشار خون کلیوی، هیپوکالمی

چرا بیا به چین:

دو سال پیش، ناراحتی تجربه جید مانند خستگی و سپس به بیمارستان محلی. آزمون نشان داد افزایش سطح کراتینین 220 umol / L، پروتئین و خون در ادرار منفی است. عدم درمان به تصویب رسید و پس از یک استراحت خوب، نشانه ای از خستگی رها می.

"با این حال، یک سال پیش، من پلک های پف کرده و صورت پس از بیدار شدن از خواب در صبح و سپس من به بیمارستان رفت و دوباره دکتر به من گفت که سطح کراتینین من تا 270 umol / L افزایش یافت و من با گلومرولونفریت مزمن تشخیص داده شد.پزشک بعضی از داروها تجویز می شوند. پس از مصرف، شرایط من ماند پایدار. "فقط یک ماه پیش، جید رنج می برد از خستگی دوباره و نشانه تبدیل بیشتر و شدیدتر است. آزمون نشان داد کراتینین 330 umol / L، پروتئین و خون در ادرار مثبت می شود. هیچ درمان بهتر در بیمارستان محلی وجود دارد، او را به چین آمد.

درمان در چین:

پس از گرفتن اینجا در بیمارستان بستری شده است، جید شروع برنامه درمان خاص خود را ساخته شده توسط متخصصان کلیه بر اساس وضعیت بیماری او.درمانها شامل ایمونوتراپی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، و به صورت خوراکی مصرف طب چینی. وضعیت خود را دریافت کنید به زودی بهبود یافته است.

مدت درمان: 14، مارس، 2013 ~ 15TH، مارس، 2013


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.