نفروپاتی IgA با کلیه کار 15٪ موجود درمان

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA با کلیه کار 15٪ موجود درمان

نفروپاتی IgA با کلیه کار 15٪ موجود درمان
فرد مبتلا به نفروپاتی IgA، کلیه کار 15٪، به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) توسعه یافته است. در این مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیوی، کلیه ها از دست داده اند تقریبا تمام توانایی خود را به انجام کار خود را به درستی. به شرح زیر است در مورد درمان موجود برای بیمار مبتلا به این بیماری است.

1. درمان جایگزین کلیه: دیالیز و یا پیوند کلیه.

در مرحله ESRD، کلیه ها دیگر کار می کند، دیالیز یا پیوند کلیه لازم برای ادامه زندگی است. هر کدام از این درمان، درمان، درمان، بیماری کلیوی است.

در حالی که دیالیز درمان صرفه جویی در زندگی است، آن را فقط می توانید 10-15٪ از کار کلیه عملکرد و نتواند برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی. پیوند کلیه می کند برای همیشه نیست. متوسط ​​عمر برای پیوند کلیه 10 سال برای کلیه دهنده متوفی، و حدود 12 سال برای پیوند از عوامل مرتبط با زندگی است.

2. درمان جامع برای جلوگیری از دیالیز - ایمونوتراپی

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کلیه کار 15٪ هنوز هم امید زیادی برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند تا زمانی که آنها اتخاذ درمان موثر برای بهبود عملکرد کلیه.

طرح درمان با توجه به وضعیت بیماری دقیق بیمار ساخته شده است. تحت این درمان، بیماران می توانند اثرات شفابخش زیر انتظار می رود:

سطح کراتینین می تواند به کاهش؛

ب. وخامت بیماری کلیوی می تواند به پیشگیری و پایدار در سطح پایدار؛

ج. عملکرد کلیوی را می توان افزایش یافته است؛

د. کیفیت زندگی بیمار می تواند تا حد زیادی بهبود یافته است.

بدیهی است، برای درمان بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کلیه کار 15٪ کار سیستماتیک است که نیازمند تلاش از مسائل پزشکی، بیمار و خانواده های آنان است. با همکاری خوب است، ما می توانیم بهترین اثر درمان را دریافت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.