IgA نفروپاتی: چه رژیم غذایی برای غذا خوردن برای کاهش کراتینین 3.3

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

IgA نفروپاتی: چه رژیم غذایی برای غذا خوردن برای کاهش کراتینین 3.3

IgA نفروپاتی: چه رژیم غذایی برای غذا خوردن برای کاهش کراتینین 3.3

افراد مبتلا به نفروپاتی IgA بدانم چه رژیم غذایی که می توانید بخورید برای کاهش کراتینین 3.3. آنها روشن است که چگونه برای کنترل بیماری خود را به طور طبیعی نیست. در مطالب زیر، ما در مورد این موضوع در جزئیات به عنوان مرجع خود صحبت کنید.

قبل از اینکه ما شروع به فکر کردن در مورد چگونه ما می توانیم کراتینین بالا 3.3 در نفروپاتی IgA را توسط رژیم غذایی را کاهش می دهد، ما ابتدا باید یک سطح معینی از درک دقیقا همان چیزی است به دست آورید. کراتینین همان چیزی است که زمانی که یک پروتئین عضلانی به نام معافیت های کراتین در پایین. majorly به توسط کلیه ها فیلتر شده، به طوری که سطح می تواند یک شاخص عملکرد کلیه.

سطح طبیعی کراتینین در خون در محدوده 0.5-1.2 mg / dl بود. بدیهی است، کراتینین 3.3 تا حد زیادی بیش از سطح طبیعی است که به معنی آسیب شدید کلیه. بیمار مبتلا به این سطح ممکن است پیشرفت به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، یک مرحله بحرانی نیاز به درمان.

محدودیت های ویژه در رژیم غذایی کمک به کاهش کراتینین 3.3 غلظت IgA Nepropathy. این نوع رژیم غذایی، محدودیت مصرف پروتئین، فسفر، پتاسیم و سدیم است. مصرف کمتر پروتئین ها می تواند کمک به کاهش حجم کار کلیه، در حالی که غذا خوردن فسفر کمتر، سدیم و پتاسیم مانع از این مواد از ساختمان تا در جریان خون.

همانطور که برای طرح متوسط، بیماران پیشنهاد: اجتناب از غذاهای پر پتاسیم مانند موز، گوجه فرنگی، گوجه فرنگی، سیب زمینی، شکلات و آجیل اجتناب از محتوای سدیم از غذاهای مانند فست فود، غذاهای منجمد، سبزیجات کنسرو (مواد غذایی کنسرو سبزیجات)، گوشت برداشت و یا درمان، سوپ کنسرو شده، پنیر، و غیره، محدود کردن مصرف و غذاهای با پروتئین بالا مانند گوشت قرمز، ماهی، آجیل، مرغ، غذاهایی که در فسفر از جمله محصولات لبنی، ذرت، شکلات خوردن نیست. شما می توانید ما را در kidneyservice@hotmail.com برای جزئیات بیشتر در مورد رژیم غذایی آدرس یک ایمیل ارسال کنید.

از آنجا که علت ریشه ای کراتینین 3.3 در نفروپاتی IgA قطعه موسیقی یا اواز دو نفری به عملکرد کلیه آسیب دیده است، تنها به دنبال یک درمان غذایی به اندازه کافی به کاهش سطح به طور کامل است. بیماران باید به دنبال درمان های پزشکی موثر برای تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیوی. لطفا اگر شما نیاز به مشاوره خاص تر از کلیه کارشناسان ما یک پیام را ترک کنید. مراقبت لطفا و آیا یک روز خوب!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.