آیا دیالیز اجتناب از من میبرد، کراتینین 330، GFR 18

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا دیالیز اجتناب از من میبرد، کراتینین 330، GFR 18

آیا دیالیز اجتناب از من میبرد، کراتینین 330، GFR 18


در طب غربی، درمانهای علامتی فقط علائم را درمان می کنند اما موفق به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) از ریشه. برای افراد مبتلا به کراتینین 330 و GFR 18، آنها پیشنهاد را به روش های درمانی جایگزین در اوایل به طوری که برای جلوگیری از دیالیز است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی فقط چنین نوع از درمان های نوآورانه است. در این روش درمانی، نه عمل و نه به صورت خوراکی مصرف دارو است. این نوع درمان خارجی است و هیچ عارضه جانبی وجود دارد.

همانطور که برای درمان میبرد، کراتینین 330، و GFR 18، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی دارای اثرات زیر است:

توقف بزرگ شدن کیستهای و بر این اساس به کوچک شدن کیست در اندازه است. مواد موثر در این روش درمانی می تواند به سلولهای پوششی دیواره کیست که تابع از مایعات کیستیک ترشح را مهار کند، بنابراین بزرگ شدن بیشتر از کیست می تواند متوقف شود.

ب. گردش خون را فعال کنید. هنگامی که گردش خون بر روی دیوار کیست بهبود یافته است، مایع کیست را می توان به تدریج جذب به طوری که کیست می تواند تبدیل به کوچکتر به تدریج. علاوه بر این، طب چینی همچنین می توانید حالت سکون خون و سموم با فعال کردن گردش خون تا خون پاک تر خواهد شد حذف شده است.

ج. حفظ و بهبود عملکرد کلیه. با محیط داخلی مطلوب، اکسیژن و تغذیه خواهد شد به کلیه ها عرضه می شود. و آسیب در کلیه می تواند به تدریج ترمیم کنید.

برای افراد مبتلا به میبرد، کراتینین 330، و GFR 18، در صورتی که درمان به موقع برای درمان هر دو کیست و آسیب کلیه، دیالیز می تواند قطعا در آینده اجتناب شود. هر چیزی معلوم نیست؟ لطفا آنلاین ارسال در زیر ما مشورت یا ترک. خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن هر گونه توصیه های مفید برای بهبود خود را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: میبرد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.